Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Litt kjedelig er det, men det er utvilsomt bra at klubben har blitt gode på å unngå lekkasjer om spillere som er aktuelle.
Før var det spekulasjoner om de aller fleste spillere før de ble signert nå er det helt tyst.
Men Bakke sa som jeg nevnte i mitt forrige innlegg at han har fått signaler om at det fort kan komme spillere inn før vi drar til syden. Da må vel de komme i morgen da siden avreise er lørdag. Skjer det ikke er det vel god grunn til å tro at noen kan slutte seg til troppen der nede tidlig i oppholdet. Om det sitter en i fly avstand herfra så er det kanskje like greit å dra rett til Tenerife som å dra til valle først.
Et annet spørsmål er om det er noe håp om å få låne Jones fra Celta. Jeg regner ikke med at han skal starte kampen deres i morgen.
De startet sesongen de er inne i nå 15 august og spiller siste kamp 25 mai
Om han fikk en måned eller to der borte for å bli kjent med fasilitetene og folka og de fikk vurdert han så kunne han fått med seg sesongen her fram til sommeren og vært tilbake hos dem for å få med seg hele oppkjøringa mot neste sesong. Jeg vil jo tro at det var enda lettere for han å ta steget fra obos til eliten etter å ha blitt signert av dem, fått masse selvtillit og sett litt hvordan de gjør det der nede. Dessuten ville han sluppet vintermånedene. Og for Celta tenker jeg at han vil være mer verdifull etter en god vårsesong her på et nivå høyere opp enn det han spilte i fjor.
Høres jo ut som vinn vinn det vel?
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - Igår, 12:36 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: bj-mi, Loffen, termii, 62 Gjest(er)