Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(02-07-2025, 04:31 PM)JackBlack Skreiv: regner med at det da er en høyreback siden Pallas har signert.

Sjåtind i KBK er fra Oslo. Kanskje han er lei av fiskeværet og vil hjem til siviliasjonen?
Mikkel Hope fra Haugesund passe profilen, vil nok opp og frem og bort fra et forventet bunnlag.
Gard Simenstad fra Kamma hadde passet godt i spillestilen
Filip Loftesnes-Bjune fra Sandefjord er et annet alternativ som er mulig nå som vintervinduet er stengt internsjonalt. kontrakt ut 2025

Må innrømme at jeg ikke har sett eller i hvert fall ikke lagt merke til noen av disse.

Sjåtil, ung back fra Lyn som har en sesong i KBK etter et opphold også i Åsane. Virker veldig offensiv. Litt usikker på om vi kan ha to backer som er sånn, for Pallas er vel også veldig offensiv.
Mikkel Hope virker jo lovende. Men kanskje litt vel ung? 2006 modell og egentlig bare en sesong i Eliteserien.
Simenstad spiller vel sentralt på midten?
Bjune, også han veldig ung. 2005 modell.

Jeg har som sagt ikke sett noen av disse så vet ikke. Hope virker vel mest lovende kanskje. Men jeg er ikke helt overbevist her atlså. Dette her er vel mer spillere jeg ville tenkt skulle inn som backup for Pallas om de var venstrebacker. Eller inn som erstatter for Borch om han drar noe sted. Jeg tror ikke dette er spillere som nødvendigvis løfter oss i 2025. Men de kan jo gjøre det litt senere kanskje...? Litt vanskelig å vurdere fordi vi vet ikke om det er en oppgradering av Borch eller en oppgradering av Hedenstad vi er på jakt etter. Men siden Hedenstad blir 34 i år så tipper jeg han ikke takler 30 seriekamper. Og da bør vi kanskje ha noen som virker litt mer klare enn de gutta her?

Vi vet jo ikke om det nødvendigivs er høyreback heller da. Men virker jo litt rart å ta med seg en nigeriansk venstreback på treningsleir. Og kjøpe inn en annen i den posisjonen før han i det hele tatt har fått sjansen til å vise seg fram.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 02-07-2025, 05:37 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: andgus, Arneg, Bingobongo, blaarizla, Caanradi, Fredmidt, Leikvoll, MaxManus, Morrison, Oldtimer, Ulf Bøtta Johansen, 1 Usynlig(e) bruker(e), 94 Gjest(er)