Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(02-10-2025, 03:38 PM)papajoao Skreiv: Så det er underforstått at for å spille på elitenivå, må han vise et høyere nivå enn i OBOS, og det er riktig. Å være best i OBOS er som å være den høyeste dvergen i sirkuset, spesielt i fjor hvor få lag presenterte noe som helst verdt, men jeg tror bestemt han kan prestere godt i ES.

Altså, jeg tror også at Borch kan...prestere...på Eliteserienivå. Det er jo tross alt der han stort sett har spilt.

Jeg mener likevel at han bør oppgraderes. Etter startvanske så var jo OBOS i fjor en parademars etter hvert. Jeg tror hans mangel på hurtighet er det svakeste punktet. Han ble ikke satt veldig under press i OBOS i fjor, men jeg tror han vil slite mer med det i år.

Nå liker jeg i utgangspunkt personen Borch. Jeg mener bare at høyrebacken Borch ikke er god nok. Det synes jeg er synd, men det er nå likevel det jeg mener da...

For meg så var det jo bra når han kom tilbake etter nesten 2 år ute med skade. Han viste guts i kampen mot nedrykk. Viktigee assists mot Ilic. Den utgaven som vi så i OBOS var, dessverre, ikke god nok for øvre halvdel av Eliteserien. Jeg tror egentlig at Borch hadde hatt veldig godt av å spille et annet sted og konsentrere seg om sin egen fotball. Føler det blir for mye mas og tjas her. Comeback-spilleren, klubbspilleren, han som brant det viktige straffesparket, som ble kaptein og rykka opp igjen. Tror han har godt av å spille i en klubb, i hvert fall i en periode, der han er litt mer anonym.

Sånn jeg oppfatter ting, og det er godt mulig jeg oppfatter feil, så har vi større ambisjoner enn bare å overleve i Eliteserien. Jeg sier ikke vi skal opp og ta medalje første året, men de spillerne vi henter skal alle være på vei opp. Visstnok. I en sånn setting blir Borch litt for dårlig. Det er for lite tempo der. Det er ikke det samme som at han er helt ubrukelig. Det er han jo så klart ikke. Men jeg føler ikke han helt er den spilleren han var før skaden heller.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 02-10-2025, 04:51 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Bohem33, Caanradi, clash, Fredmidt, idle76, Ingar, Mannenigata, Morrison, NilsDN, 1 Usynlig(e) bruker(e), 84 Gjest(er)