(3 timer siden)Bohem33 Skreiv: Ny norsk spiss hadde vært veldig bra selv om Rijks da nok forsvinner, synd, men han er den det per nå gir minst mening å bruke en utenlandskvoteplass på.
Kanskje Bård Finne kunne vært noe, Brann satser hardt på Heggebø nå med ny langt kontrakt og han spilte bedre enn Finne i fjor. Finne har vært linka til AIK, men det ble ikke noe av. Han har vært her før og er kanskje klar for et skifte framfor å spille andrefiolin i Brann. Det ville vært en sånn signalsignering vi har drevet mye med før, nå virker det som vi er helt på nøkternhet og sparebluss. Men kanskje er det det som skal til for at Trøim for lyst til å dra kortet en gang til.
Det har jo blitt diskutert før også, men jeg mener i hvert fall at vi bør beholde Rijks, ikke Brajanac. Jeg tror Rijks har et potensiale som er høyere enn Brajanac har, som dessuten også straks er 24.
Finne håper jeg vi dropper. Vi burde ikke sluppet han når vi gjorde, men jeg mener det blir likevel feil å hente han tilbake nå.
(3 timer siden)Caanradi Skreiv: Ikke bare Tshiembe som kommer tydeligvis...
Hvorfor skulle ellers Enga legge ut et bilde i går kveld på Insta hvor de har skrevet "hvem?" under...
Et mørkt bilde av et ansikt i profil.
Er vel inne i Vallhall.
Tshiembe kommer hit først i dag.
Personlig synes jeg profilen kan se ut som Andreas Aalbu. Og jeg håper ikke han er vår nye back, selv om han ikke belaster utenlandskvota.
Tror nok det mer er ment å være et illustrasjonsfoto og ikke et faktisk bilde av spilleren.
Men hvem vet? Kan jo være det er flere som kommer.