(4 timer siden)JackBlack Skreiv:
(4 timer siden)mestah Skreiv:(5 timer siden)Stenzenga Skreiv:(8 timer siden)christian1913 Skreiv: Denne spilleren som kunne spille stopper og back som det ikke så ut som ble noe av Stenz? Hva snudde evt?
Nopp, men dette er en spiller vi har stooor tro på. Går inn som direkte konkurrent til Kiil og Jarl.
Beskrives slik av en dansk analytiker: I får ikke en hurtigere og mere fysik perfekt stopper. Hans problem er han er taktisk relativt dårlig og han tager nogle blundere nogen gange.
På fart, fysik, header osv var han tæt på den bedste stopper i Brøndby. Lavede bare for mange fejl
Veldig fint med ny stopper. Viktig med god fart også, da kan vi stå høyt i banen selv om KO skulle være skadet.
Men da tror jeg HK sier takk for seg og forsvinner ut, nå som han blir fjerdevalg. Det er veldig synd, men jeg blir svært overrasket om HK fortsetter i klubben nå. Ulempen med er at det er veldig vanskelig å finne andre norske, unge stoppere som kan ta over rollen hans.
Håper vi har noen unggutter som kan ta et steg opp, spesielt i den rollen.
Kjellsen er sitert i Varden og TA at han vil bort.
Tror ikke dette var det som tippet skalaen i hans disfavør.
Nei da, det er ikke sikkert dette tippet det. Det kan være han har gitt tydelig uttrykk for at han ikke kommer til å ombestemme seg før dette. Men fra utsiden oppleves dette som spikeren i kista for en spiller jeg gjerne ville beholde. Både fordi han virker som en bra fyr, og det er ingen tvil om at han kan bli et stort salgsobjekt.
Men jeg har aldri sett sitatene han har gitt til Varden eller TA. Var han virkelig så tydelig på at han vil bort? For til Dagsavisen den 12. januar så var han ikke utelukkende til å fortsette i klubben.