Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(3 timer siden)NilsDN Skreiv:
(3 timer siden)Wild Touch Skreiv: Det der skjønner jeg ikke. Kom ikke han fra HJK Helsinki, og har hatt 3 landskamper for Finnland. Det var vel også.et bilde av han i en Europa cup kamp?

Hør på selv. Var ålreit den Smile

Poenget hans er vel mer det at den finske serien i sin helhet er dårligere enn Eliteserien. Selv om HJK i seg selv er et bra lag, spiller de mot dårligere motstandere enn det vi gjør her. Så han må litt opp i forhold til hva han er vant til. Følte ikke han ble pratet ned da. Var vel også der det kom fram at vi betalte 1,5 millioner for han.

Hvis penger var Jokkes bekymring kunne han tatt Redenstrand gratis. Jeg tror forakten for den finske ligaen ikke stemmer overens med kvaliteten til nyere spillere som har gjort en umiddelbar innvirkning utenfor Finland, som Haarala og Stavitski for eksempel. Jeg ville ikke hatt noe imot å se Lucas Lingman eller Axel Kouame i kongeblått... Pallas er ung, han har vist gode ting og har han hodet på rett plass vil han gjøre gode ting, jeg har tro på ham.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av papajoao - 2 timer siden

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Krolla, Maefteda, Mannenigata, Mathijs, MathisEnga, papajoao, Peeer, 52 Gjest(er)