Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(4 timer siden)papajoao Skreiv: Hvis penger var Jokkes bekymring kunne han tatt Redenstrand gratis. Jeg tror forakten for den finske ligaen ikke stemmer overens med kvaliteten til nyere spillere som har gjort en umiddelbar innvirkning utenfor Finland, som Haarala og Stavitski for eksempel. Jeg ville ikke hatt noe imot å se Lucas Lingman eller Axel Kouame i kongeblått... Pallas er ung, han har vist gode ting og har han hodet på rett plass vil han gjøre gode ting, jeg har tro på ham.

Det har nok Jokke også. Ellers hadde vi nok ikke hentet han.

Ta det som at han ikke ønsker å legge urimelige forventninger på han. Han var jo veldig høyt oppe i starten når han fikk tak i Jukle, Børven og Strandberg. Så han lærte vel litt av det.

(4 timer siden)Bohem33 Skreiv: Det høres ut som ganske lite av det vi fikk for Jones vil gå til å hente spillere for. Forretningsmodellen er å ha et storsalg ala Jones i året og ellers prøve å beholde de beste og kjøpe billige spillere med stort potensial. Så drømmer man om å kvalifisere seg for Europa og hente store penger der selvfølgelig. Men det er ikke mange norske klubber som ikke er avhengige av spillersalg.

Tror vi skal ta alt sånn med en klype med salt.

Jokke kommer aldri til å innrømme at vi ser etter spillere i posisjoner der vi har spillere, før vi plutselig har en spiller likevel.
Han kommer også alltid til å si at vi har lite penger, uansett om vi har lite eller mye.
Alle spillere som kommer inn kommer han til å dempe forventningene til, uansett om det er Pallas eller Messi.

Det er interessant å høre på Jokke fordi han forteller litt om hvordan de tenker. Noen ganger så kommer det litt info også. Men han har lært seg dette med å styre forventninger.

Når det gjelder dette med spillersalg og ta ut penger fra det så mener jeg han tar feil. At andre gjør det samme gjør det ikke mer riktig. Det er først når vi klarer å drive uten å være avhengig av å selge at ting kommer til å gå bra. Men igjen, det er kanskje mulig de også skjønner det. Og lar bare være å kommunisere det.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 3 timer siden

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Bohem33, Hans1913, Kristoffer, mtjoh, Pezeve, Sebbe, Stenzenga, 58 Gjest(er)