Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(02-18-2025, 11:50 AM)JackBlack Skreiv: Sjåtil klar straks

https://x.com/StianWahl/status/1891785251795398975

Hurra! 
Skal ikke påstå at jeg kjenner så mye til han, men han fikk spilletid i alle KBK sine eliteseriekamper i fjor og spilte hele kampen i omtrent halvparten. 
Det er jo veldig positivt med tanke på skader og suspensjoner. 

Året før spilte han i alle Åsane sine kamper i OBOS ligaen. Han var faktisk på banen i 2600 av 2700 minutter for Åsane i serien det året. 

Det er med andre ord ikke noe vandrende rødt kort med dårlig kne som vi har fått. 

Norsk 22 år og trives langs hele høyresida fra back til kant, men det er back han har spilt desidert mest som. 

Vi måtte tydeligvis grave litt dypere i lommeboka denne gangen (5 mill), men det er jeg glad for at vi gjorde. 

Da KBK signerte han for ett år siden sa de følgende: 

Han har høyt potensial, stor fart og er god med ballen. Han er en fin type med sult og pågangsmot som vil passe godt i KBK. Det er en profil som trenerteamet har sett etter, sier Hoseth.
Sjåtil blir KBK-spiller / Kristiansund
--
Siden da har han som sagt vært involvert i 30 eliteseriekamper så det er vel ikke noen tvil om at han ser på oss som et skritt opp. 

Fotmob:  Håkon Sjåtil - statistikk, karriere og markedsverdi

og FC25  Håkon Sjåtil EA SPORTS FC™ 25-rangering –

Sistnevnte han vel ikke skremmende høyt. Bra tempo, innlegg, stående taklinger og utholdenhet, men ikke så god på hodet eller skudd.  

Det funka jo veldig godt sist vi henta en spiller fra KBK (Jarlen). 

Merker at dette gjør meg langt mer optimistisk. Det var plassen der vi trengte det aller mest og at han er norsk og er en som alltid starter det trekker veldig opp.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 02-18-2025, 11:58 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 31 Gjest(er)