(02-18-2025, 12:03 PM)Østenga Skreiv: Kan vi forvente flere signeringer nå a? Trenger vel strengt talt en backup til Pallas, og evt en ving?
Dette (Sjåvik) gjorde underverker for min tro på det hele.
På back har vi vel dobbel dekning, der blir det en tøff duell mellom Hedenstad og Pallas som VB og Sjåvik er vel i utgangspunktet klart foran Borch i kampen om HB.
Skulle det knipe på HB kan Hedenstad også brukes der.
På stopper plass forventer vel alle Kjelsen blir borte så da har vi bare tre. Så kan man innvende at de tre ser ut til å være av veldig bra kvalitet og jeg tror det kan bli en tøff duell mellom alle tre om spilletid. En ny stopper inn er ikke å forrakte.
På keeper har vi fin dekning.
På DM og indreløper plassene har vi tøff konkurranse og bra dekning.
Offensivt er jeg litt i tvil om hele angrepsrekka.
Vi har dobbel dekning på alle plasser med
Sørensen og Thorvaldsen på venstre
Obasi og Riisnæs på høyre
og Braja og Rijks på topp
Men de mangler eliteserieerfaring og det er nok en ny posisjon for Riisnæs.
Bak der har vi Aasen og Bully som bonus og mange fra midtbanen kan skyves fram (lange trodde vi en stund at skulle være ving, strand har spilt mye som venstre ving)
Så jeg sier ikke nei til en stopper eller en stjerne spiller i en av de tre offensive posisjonene, men med unntak av på stopper plassen så har vi dobbel dekning så da er spørsmålet om de vi har er av høy nok kvalitet.
Ellers godt å høre at Sjåvik har styrker defensivt jeg tror det er bedre enn å hente en veldig offensiv back nå.