Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Fra NilsDN

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor Jones skulle dra på utlån til oss. Han bruker vel tiden sin best med å venne seg til Spania og spansk fotball. Og jeg klarer ikke helt å se hvorfor vi skulle låne han heller. Han er jo på en måte erstattet av Sørensen allerede.

Jones sin sesong er jo da mer eller mindre sammenhengende fra mars 2024 til mai 2025. Han gjør seg selv en tjeneste med å ta fri fra sesongslutt til preseasonstart i Spania. Bygge opp litt overskudd og være klar fra når det gjelder.
---
(dataen kræsjer om siterer og ikke tar med hele innlegget)

Du får helt sikkert rett i at det blir sånn, men for å svare.

Mange var overrasket da Jones ble solgt rett fra Obos til La liga. Det er et enormt sprang i kvalitet.

Både Jones og klubben snakket om at han kunne ha godt av å spille litt i eliteserien før en overgang, men når det budet kom var det ikke mulig å si nei.

Han har enda ikke fått spilletid i La liga, men han har garantert vokst på å komme inn i et nytt lag som er mye bedre enn vårt og få vært med på treninger der.
Dessuten er han i matchform nå det er ikke gutta våre helt enda og de fleste er vel ikke det fullt og helt ved sesongstart heller, men så kommer storformen etter hvert som serien kommer skikkelig i gang.
Om Jones hadde kommet hit til vår sesongstart så ville han ikke gått glipp av mye i spania for deres sesong slutter omtrent når vår begynner.
Han ville kommet inn i kampform og hatt veldig gode forutsetninger for å herje i eliteserien fra start. Det kunne gitt han masse selvtillit som han kunne hatt med seg inn i neste sesong i Spania.
Eliteserien er et nivå mellom Obos der han har herje, og La liga der han ønsker å spille.

---

Så til noe annet sportsbielen.no har sakset til fra Tidens Krav angående vår nye back:

Tirsdag formiddag bekrefter Sjåtil til Tidens Krav at han er på vei til Vålerenga.

– Jeg savner hjembyen med familien og venner, og så er det en stor klubb med lang historie som var tiltrekkende for meg, sier Sjåtil til avisen.

Han forteller videre at han fikk høre om Vålerenga-interessen forrige uke.

– Det kom ganske overraskende på meg, innrømmer 22-åringen, som ikke legger skjul på at han er veldig glad over klubbyttet.

Også Brann skal ha vist interesse for Sjåtil forrige uke.

Backen ble hentet til Kristiansund fra Åsane før 2024-sesongen.

Han vil gjennomføre den medisinske testen med Vålerenga i Marbella i løpet av tirsdagen.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 02-18-2025, 03:23 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 27 Gjest(er)