Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(Igår, 01:35 PM)NilsDN Skreiv:
(Igår, 12:55 PM)JackBlack Skreiv: Men er Rosted god nok fortsatt? 
Han er nok ikke keen på å gå ned voldsomt i lønn og skal han være blant de lønnsledende (gjetter her asså) så må han jo være i første elleveren?

Det må du vel nesten bare spørre han om, ikke meg Smile

Han tjener, i følge det alltid pålitlige internettet 750.000 dollar i året. Så det er vel å overta han gratis, gi han 2 millioner i året. Og første året et sign on fee på 5 millioner. Eller no sånt? Så utlignes jo de tingene.

Når det gjelder ytelsesdata, er det vanskelig å si. Men han forstår at han er på en nedadgående prestasjonskurve, at han kommer til hjemlandet for å tjene en god lønn, bo nær familien og spille i en liga med kamper mellom april og desember, med 30 ligakamper per år...

Jeg tror det hele er et spørsmål om samtale, jeg kan se tallene deres fra de siste to-tre årene her, men jeg stoler egentlig ikke så mye på MLS, siden Luis Suarez med bare ett bein er en stjerne.

(Igår, 01:51 PM)papajoao Skreiv:
(Igår, 01:35 PM)NilsDN Skreiv:
(Igår, 12:55 PM)JackBlack Skreiv: Men er Rosted god nok fortsatt? 
Han er nok ikke keen på å gå ned voldsomt i lønn og skal han være blant de lønnsledende (gjetter her asså) så må han jo være i første elleveren?

Det må du vel nesten bare spørre han om, ikke meg Smile

Han tjener, i følge det alltid pålitlige internettet 750.000 dollar i året. Så det er vel å overta han gratis, gi han 2 millioner i året. Og første året et sign on fee på 5 millioner. Eller no sånt? Så utlignes jo de tingene.

Når det gjelder ytelsesdata, er det vanskelig å si. Men han forstår at han er på en nedadgående prestasjonskurve, at han kommer til hjemlandet for å tjene en god lønn, bo nær familien og spille i en liga med kamper mellom april og desember, med 30 ligakamper per år...

Jeg tror det hele er et spørsmål om samtale, jeg kan se tallene deres fra de siste to-tre årene her, men jeg stoler egentlig ikke så mye på MLS, siden Luis Suarez med bare ett bein er en stjerne.

Ja, tydeligvis tar han ferie i Toronto. 2023-sesongen hans var rettferdig til dårlig, og forrige sesong var en total katastrofe, utenfor til og med topp 100 for plasseringen i KPI-ene.

Og det var 1850 min i snitt de siste to sesongene, så det er ikke som om han spilte lite, og spolerte tallene litt.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av papajoao - Igår, 01:51 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Usynlig(e) bruker(e), 26 Gjest(er)