7 timer siden
(7 timer siden)NilsDN Skreiv: Enig i mye Bohem.
Vi må ikke ha en norsk spiss om vi kvitter oss med en av de utenlandske. Men Ole Sæter kunne jo kanskje vært et norsk alternativ. Men enig i at vi ikke kan gå for en utenlandsk spiss nummer 3.
Midtstopper tror jeg vi får når vi også får avklart Kjelsen-situasjonen.
Vi er ikke fulle på utenlandsk om vi venter med Promise til sommeren. Obasi, Ambina, Pallas, Lange, Sørensen, Kevin, Brajanac og Rijks. Promise blir nummer 9. Så riktig det du sier. Stopperplassen tror jeg blir tatt av en norsk spiller da. Lode kanskje, eller Rosted. Eventuelt et nytt stoppertalent inn i stedet for Kjelsen.
Roested har vi sikla etter lenge, så skulle det åpne seg en mulighet der tror jeg vi er veldig klare. Da er vi pragmatiske igjen. For i utgangspunktet tror jeg ikke vi vil sprenge banken for å hente en fjerde stopper når vi er så godt fornøyd med de tre vi har. Roestedt og Lode ville nok fort blitt første valg, og det ville selvsagt vært topp med fire svært gode stoppere. Men jeg tror at særlig Lode ville ha vært veldig dyr og at det ville vært bedre å bruke de penga på angrepet og funnet en rimeligere talentfull stopper.
Så kunne vi heller brukt de summene på en angrepsspiller.
Ellers har det vært merkelig stille rundt Storevik. Det var mange som forventet at han skulle gå i dette vinduet og da keeper krisen i viking var komplett da Klaesson ble skada hadde jeg trodd at Viking skulle snappe han. men det skjedde ikke. Det er veldig bra for vår del, det er gull å ha en så god norsk keeper som utfordrer og som i tillegg er god på straffer.