(4 timer siden)Bohem33 Skreiv: Takk for lenke, det gjør det langt mer sannsynlig ja.
Det er vel ikke så mange av toppklubbene som trenger spisser heller så det er ikke sikkert det er umulig. Det høres ut som en typisk deadline day signering, når rbk er desperate etter å få ned lønnsutgiftene. Det er bra med profiler og det hadde ikke overrasket meg om vi likte han godt etter noen mål og meldinger.
Jeg sier ja takk i hvert fall.
Skader trekker ned selvsagt, det er aldri et godt tegn. Men spisser som har putta tosifra i eliteserien vokser ikke på trær.
Sæter har slått seg til ro med at han heller vil kjempe seg til plass i RBK (Selvom han i bestefall er tredjevalg bak Holm og Islamovic) enn å dra til en klubb han er usikker på.
Når han takker nei til Legia Warszawa så har jeg 0% tro på at han vil hit til Oslo.
Utrolig sær type. Kan nesten garrantere at vi ikke har han på radaren, og strengt talt så trenger vi han heller ikke.
For å nevne noe helt annet:
Hvor er Stian Sjøvold Thorstensen? Er han skadet? Var ikke med i troppen mot Viking og har ikke sett han på feltet på noen av de videoene som har blitt lagt ut av Tina.