(02-27-2025, 03:38 PM)Wild Touch Skreiv:(02-27-2025, 10:26 AM)mestah Skreiv: Det tror jeg de kunne tjent mye på mtp. å bygge en bro mot supporterne - eller i hvert fall prøve.
"VAR skal vekk, uansett" og "Første serierunde blir ikke ferdigspilt" er mottoet til de mest ihuga VAR motstandere. Hvordan skulle hun/dem bygge bro til disse??
For å bygge bro burde hun og NFF begynne med å innrømme egne feil. Ikke fortsatt med en arrogant kommunikasjon hvor de nekter å forholde seg til at de har gjort feil. Samtidig velger de heller å omtale supporterne på en negativ måte. For eksempel ved at de bruker begreper som "aksjonsdemokrati" og stadig vekk snakker om at supporterne bare roper høyest. Og snakker om supporterne som om de har gjort det umulig for NFF sine folk å stå frem i media, samtidig som de dukker opp i nye saker annenhver dag både i rikspressen og lokalmedia. I tillegg kunne de valgt en mer ydmyk tone når de kom med sosiale medier-rapporten som felte bein på de påstandene de tidligere har kommet med.
Noe mer innrømmelse og beklagelse, samt mer ydmyk tone, ville gjort dette mindre "hardt" enn det er i dag. Dette skader samarbeidet mellom supportere og NFF i mange år fremover, det hadde det ikke trengt å gjøre. Og det er NFF sin feil.
Edit: Hvor har du de mottoene fra? Jeg har ikke fått med meg de.