Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2025
Fyrer opp en ny tråd her og starter med noe som ikke har noe med de andre lagene å gjøre i det hele tatt. 
Dagsavisen, som er den avisen som har fulgt Enga nærmere enn noen andre, og spesielt hatt fokus på alle Oslo-lag, også nedover i divisjonene, legger ned sportsredaksjon (!). Fikk en mail fra de nå.
Siter:Dette blir det aller siste nyhetsbrevet fra sportsredaksjonen, som søndag går over i historien. Det vil si at det fra og med mandag ikke blir mer sport i Dagsavisen, som er en avgjørelse vi i sportsredaksjonen naturligvis er veldig uenig i. Og som vi har kjempet for å unngå i en lang stund.

Nå gikk det ikke lenger, og dermed er det bare å takke alle dere som har støttet oss på veien, som har kjøpt abonnement, lyttet til podcasten, sett på TV-programmene våre og tatt kontakt når vi har vært ute på kamper. Det har vært en ære å skrive om lokalfotballen i Oslo og annen sport for dere.

Takk for alt. Sporten er død, lenge leve sporten!

På vegne av sportsredaksjonen,
Pål Karstensen
Svar
Da er den avisen totalt uinteressant, og jeg anbefaler de å legge ned resten.
Svar
Ufattelig trist.
Podcasten Trikkeligaen har vært ukas høydepunkt. Får håpe den fortsetter å leve i en eller annen form
Svar
Det var det abonnementet.
Svar
Noen som vet hvem som dekker lokalfotballen best av Avisa Oslo og Vårt Oslo?
Svar
Ja ufattelig trist, abonnementet er sagt opp. Åpner jo opp for en ny aktør. Får håpe Avisa Oslo eller Vårt Oslo tar opp tråden. Fint hvis noen har gode tips om hvem som dekker best
Svar
Dagsavisen er et stort savn. Jeg sa opp for en måned siden da jeg skjønte hvor det bar. Særlig i fjor var de nesten alene om å dekke oss på regelmessig basis.
Spennende om journalistene som har dekket sport der flytter seg et annet sted eller om de skal drive med andre saker.
Jeg synes det er rart at ikke klubben vår prioriterer å lage sin egen podkast. Siem gikk jo hardt ut med å gjenopplive den da han kom tilbake, men så ble det litt for mye av at vi er heldige som har en så flott leder som Trøim og en skikkelig skivebom da han fokuserte mest på sjenking på stadion etter nedrykket.
Enga skal tilbake og Enga er tilbake er veldig bra. Men det hadde også vært gull med en skikkelig bygg opp stemning før kamp.
Jeg savner jo gode gamle Vålerenga TV jeg da, hvor de var en times sending mot matchene. Men da hadde vi sikkert litt mer ressurser enn nå.
Men liten pod før hver kamp tror jeg ikke hadde vært så dyrt.
Podden kunne hett kampklar og vart i 45 min og blitt sluppet dagen før kamp
Hatt noen faste spalter.
Hva vet vi om motstanderen, litt statistikk. Hvordan var sist møte.
Hvordan var sist kamp vi spilte
Ukas profil
Kort fra trenerne om hva vi fokuserer på
Kanskje en liten oppdatering på skader dagen før
Supporterne
Billettstatus

Jeg synes Tina er ypperlig der og gjerne kunne vært programleder. Ukas profil kunne man spilt inn ganske lenge før. Og mye av det andre kunne man spilt inn en stund før så da er det mest skadeoppdateringen og hilsen fra trenerne som burde vært maks to dager før. Men det kunne vært et kort intervju fra feltet.
Tror mange hadde hatt som kamprutine å høre på den på vei til kamp eller kort før og at det kunne bidratt til å bygge profiler og solgt flere billetter.

Ellers er vi veldig bortskjemte med andre podkaster. 
Stang ut er klasse og vpn sin er også veldig bra selv om den ikke kommer ut like ofte. 
Jeg hører alt av andre podder når de har fokus på oss som Rabona sin spesial. Spiss vinkel gode vibber pyro pivo 
For en sesong er et savn da, håper de fortsetter snart igjen. Det var herlig.
Svar
Støtteapparatet til hopperne brukte Nils Arne Eggen-suiten på Lerkendal til å sy om hoppdressene.
Dette må få konsekvenser.
Suspender RBK fra Eliteserien og etterforskning må settes i gang!
Kan nok fort være at det vil bli avslørt juks med fotballshortsene.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)