02-27-2025, 05:27 PM
(02-27-2025, 04:35 PM)Wild Touch Skreiv: @mestah;
At de bruker ord som aksjonsdemokrati er vel ikke galt, er det det? At de går imot en gruppe supportere er etter min mening helt riktig HVIS de skjønner at det er riktig vei å gå med tanke på utvikling. Fornuft over følelser er mange ganger det beste.
"VAR skal vekk, uansett" er bannere jeg har sett på flere kamper. "Første serierunde blir ikke ferdigspilt" har blant annet blitt skrevet av en av vpn's skribenter. Får bare håpe at disse "supporterene" kommer til fornuft og ikke ødelegger for klubben med å prøve å stoppe kamper. Det eneste de klarer er å ødelegge for klubben.
Altså, dette innlegget bare oser arroganse og bedreviter lang vei. På NFF sine vegne, og på din egen.
"Hvis de skjønner at det er riktig vei å gå"? Hva hvis de tar feil da? NFF har jo ikke akkurat en lang track record med gode og riktige avgjørelser. Bl.a. har de på snart 25 år ikke greit hovedmålet sitt - å kvalifisere seg til et mesterskap. Er det denne gjengen du velger å stole på som ekspertvelde?
I tillegg har du bare forakt overfor de av klubben tilhengerskare som er mot VAR. "Supporterne", mener du de ikke er ekte supportere fordi de har en annen mening enn deg? Mener du også at de ikke har klubbens eller fotballens beste i sine tanker når de engasjerer seg?
Jeg skjønner at du ikke vil ha medlemsdemokrati. Det du skisserer over kalles et teknokrati, og er oppskriften på kortsiktige avgjørelser som bare gavner noen få - vanligvis de på toppen. Akkurat som i VAR-saken.