02-27-2025, 11:27 PM
(02-27-2025, 10:15 PM)Wild Touch Skreiv:(02-27-2025, 05:27 PM)idle76 Skreiv:(02-27-2025, 04:35 PM)Wild Touch Skreiv: @mestah;
At de bruker ord som aksjonsdemokrati er vel ikke galt, er det det? At de går imot en gruppe supportere er etter min mening helt riktig HVIS de skjønner at det er riktig vei å gå med tanke på utvikling. Fornuft over følelser er mange ganger det beste.
"VAR skal vekk, uansett" er bannere jeg har sett på flere kamper. "Første serierunde blir ikke ferdigspilt" har blant annet blitt skrevet av en av vpn's skribenter. Får bare håpe at disse "supporterene" kommer til fornuft og ikke ødelegger for klubben med å prøve å stoppe kamper. Det eneste de klarer er å ødelegge for klubben.
Altså, dette innlegget bare oser arroganse og bedreviter lang vei. På NFF sine vegne, og på din egen.
"Hvis de skjønner at det er riktig vei å gå"? Hva hvis de tar feil da? NFF har jo ikke akkurat en lang track record med gode og riktige avgjørelser. Bl.a. har de på snart 25 år ikke greit hovedmålet sitt - å kvalifisere seg til et mesterskap. Er det denne gjengen du velger å stole på som ekspertvelde?
I tillegg har du bare forakt overfor de av klubben tilhengerskare som er mot VAR. "Supporterne", mener du de ikke er ekte supportere fordi de har en annen mening enn deg? Mener du også at de ikke har klubbens eller fotballens beste i sine tanker når de engasjerer seg?
Jeg skjønner at du ikke vil ha medlemsdemokrati. Det du skisserer over kalles et teknokrati, og er oppskriften på kortsiktige avgjørelser som bare gavner noen få - vanligvis de på toppen. Akkurat som i VAR-saken.
Du er like hyggelig hver gang. Er det deg Lasse?
"Supportere" er ment om de som tror de støtter klubben med å stoppe kamper. En supporter støtter klubben.... ferdig.
(Når det er sagt, har det jo ikke skjedd enda, men visse røster, som jeg har nevnt, ymter om det)
Til resten av det du skriver kan jeg bare si.... jøss. Dy tilegger meg meninger om demokrati. Hvor har du det fra at jeg er mot medlemsdemokrati. Det er ikke avgjort ennå. NFF må fortsatt stemme over det, og blir VAR stemt ned så kommer dem nok til å legge det ned, men skjønne hvis dem overstyrer. Det er som med røykesaken. Glad en del politikere tok noen kjipe valg den gangen.
Og en ting til: er det NFF sin skyld at vi har for dårlige fotballspillere??
Siden du kallte meg arrogant, kan jeg kalle deg en dust, for det er typisk dust å skylde på en ting, i dette tilfellet NFF. Dette er mye mer komplisert i og med at vi vil være med utviklingen. Har du ikke spurt deg om hvorfor NFF gjør det de gjør. Hvorfor så mange som har toppfotball som jobb er for VAR?
Folkens!
Vålerenga er i en flytsone nå. Dette er ikke tidspunktet for å gå etter hverandre.
Vi har forskjellige meninger, ellers ville livet vært jævelig kjedelig.
Men istedenfor å gå etter hverandre, så bør vi gå i samme retning.
Årsmøtet er om 2 uker, der kan alle si sin mening om hvilken vei vi skal gå, og den retningen bør vi alle stille oss bak 100%.
2025 kommer til å bli et godt år for oss, la oss fokusere på momentum internt!