Trådvurdering:
  • 5 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(02-28-2025, 02:09 PM)NilsDN Skreiv:
(02-28-2025, 01:28 PM)Leksa Skreiv: I periode to med Reka uttalte han i 2013 eller 2014 at han ønsket primært oslogutter, dernest spillere fra Norge og til sist spillere fra Norden.

Ja, mulig det. Men det er mer enn 10 år siden og flere trenere siden. Ting endrer seg og har endret seg. Og han hentet jo mange utenlandske han, som Calvo, Langer, Hirschfeld, Lecjaks og så klart en del nordiske også. Som Kjartansson, Baffo, Høgh, Lindkvist og flere andre. Og prøvde å hente enda flere, Barrantes er bare et eksempel jeg kom på i farta.
Absolutt! Stemmer at han hentet spillerne du nevner, og sikkert flere også ja. Poenget mitt som jeg burde nevnt er at jeg tror det er fort gjort å møte seg selv i døra med å setter en slik mal. Markedet var jo annerledes på den tiden men allikevel er det veldig ambisiøst å begrense ønskede spillere innenfor Norden. Husker Calvo-signeringen. Det var jo spilleren som virkelig skulle skyte oss opp på tabellen. Huskes vel best for å feire en seier der han løp langs linja med ett digert VIF-flagg. Det ble vel med det..:-)
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Leksa - 02-28-2025, 03:00 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: engaman, papajoao, 29 Gjest(er)