04-02-2025, 10:20 AM
Jeg så ikke kampen, men ble litt urolig da jeg så troppen.
Siden det var hjemmekamp hadde jeg forventa at vi ga spilletid til en del av utfordrerne til a-laget. De som ikke starta søndag, er nye i klubben eller på vei tilbake fra skade.
Sånn som:
Storevik
Kevin
Vinicius om han er klar
Hedenstad om han er frisk
Strand
Hagen
Sjøvold
Aasen (han var på benken sist)
Thorvaldsen
Obasi
Rijks
Ingen av de var i troppen.
Vi sendte utpå et veldig ungt lag, og det er spennende det. Men hvor er det meningen at våre nest beste skal få kamptrening?
Betyr det at feks Storevik kun får spille cupkamper i år om ikke Sjøeng blir skada eller gjør seg bort?
Fremdidt forklarer det med den nye juniorsatsinga
https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga
De skirver at vårt u21 lag: er tiltenkt kamparena både i de eksisterende lagene i Nasjonal serie, Vålerenga 2 i Norsk Tipping-ligaen og i noen tilfeller på A-laget.
Men jeg hadde ikke trodd at andrelaget utelukkende bestod av dem.
Det kan være tilfeldig, men noen av de unge på a-laget som Aassen, Thorvaldsen, Obasi og Sjøvold hadde vel vært tjent med å spille en omgang eller 60 min for å spisse kampformen mot østfoldturnen?
Siden det var hjemmekamp hadde jeg forventa at vi ga spilletid til en del av utfordrerne til a-laget. De som ikke starta søndag, er nye i klubben eller på vei tilbake fra skade.
Sånn som:
Storevik
Kevin
Vinicius om han er klar
Hedenstad om han er frisk
Strand
Hagen
Sjøvold
Aasen (han var på benken sist)
Thorvaldsen
Obasi
Rijks
Ingen av de var i troppen.
Vi sendte utpå et veldig ungt lag, og det er spennende det. Men hvor er det meningen at våre nest beste skal få kamptrening?
Betyr det at feks Storevik kun får spille cupkamper i år om ikke Sjøeng blir skada eller gjør seg bort?
Fremdidt forklarer det med den nye juniorsatsinga
https://www.vif-fotball.no/nyheter/styrk...utviklinga
De skirver at vårt u21 lag: er tiltenkt kamparena både i de eksisterende lagene i Nasjonal serie, Vålerenga 2 i Norsk Tipping-ligaen og i noen tilfeller på A-laget.
Men jeg hadde ikke trodd at andrelaget utelukkende bestod av dem.
Det kan være tilfeldig, men noen av de unge på a-laget som Aassen, Thorvaldsen, Obasi og Sjøvold hadde vel vært tjent med å spille en omgang eller 60 min for å spisse kampformen mot østfoldturnen?