Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
(04-17-2025, 12:46 PM)Blue 1978 Skreiv:
(04-15-2025, 04:34 PM)Oldtimer Skreiv: Det er vel ingen som ønsker King hit om to år.
Det er jo kun HVIS han skulle ønske det nå i sommer, fks i forbindelse med familiesituasjonen at det vil være aktuelt.
Jeg mener at vi egentlig er i en desperat situasjon på spiseplass, at det virkelig brenner på dass, og at hvis vi skal hevde oss noe over en 12 plass, så må vi ha inn minst en spiss av vesentlig høyere kvalitet enn de to vi har.

Den tiden der vi henter gamle stjerner håper jeg er over og er og ii tråd med klubbens strategi. King hadde blitt dyr og er mye skadet. Nå må vi puste med magen og finne spillere som kan spille jevnt og trutt og som klarer å gjøre det som forventes av dem. Braja har så langt ikke imponert i ES  og dessverre har ikke Mees gjort det heller. Nå har de noen uker på seg til å levere varene med et lettere kampoppsett  etter Brann kampen, men jeg håper vi allerede er i gang med å finne erstattere i tilfelle de fortsatt ikke leverer. Vil tro begge spissene har økt sin markedsverdi så noen kr bør vi kunne klare å få for dem.

Som sagt ser jeg på muligheten for å hente King i sommer som en kortvarig nødløsning,  HVIS det skulle være aktuelt for han. 
Jeg har nemlig ikke så stor tiltro til at Jokke i løpet av et par måneder greier å hoste opp en spiller i passende alder som er vesentlig bedre enn Brajanac og Rijks.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - av Oldtimer - 04-17-2025, 01:41 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Ingar, 14 Gjest(er)