Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3. semifinale Oilers-VIF torsdag 04.04.24. kl. 1900
#13
(04-04-2024, 08:25 PM)Ingar Skreiv: Imponert over Stian Solberg,tøff og uredd tross sin unge alder.Prøver ihvertfall å få til noe!

Han er rett og slett outstanding selvom han gjør enkelte feil.
Nå dytta dem jo opp Sander i 2.rekka og ødela den rekka totalt. Jeg må bare beklage at jeg sipper sånn over Sander, men han er langt under middels god og bør ikke være i troppen en gang. Allikevel dukker han opp "overalt" og den rekka han havner i, blir så dårlig og spiller i praksis med en mindre.
Har faktisk sett enkelte kamper i reprise, og jeg følger spesielt med Sander (at jeg gidder), og det er ganske hårreisende hvor mye mangler han har. Dårlig med puck, enda verre uten puck. Deltar ikke i spillet og er stort sett alltid feilplassert. Bare legg merke til han når vi er under press. Han vet ikke hvor han skal stå, eller flytte seg. Da er det ikke rart man blir pressa bakover.
Torrisen er en langt bedre spiller, så det hele er bare merkelig.

Dagens rant rundt Sander er herved levert, sorry.

En annen ting jeg legger merke til, er når pucken er i "fri flyt", altså når den er spilt fra kølle og på vei "et eller annet sted", kan du banne på at våre menn følger puckbanen og kommer 99% av gangene for seint inn i duellen når motstander skjærer over banen for å ta raskeste vei. Det ser helt løk ut. Akkurat som barnehockey hvor alle følger puckbanen.
Vi kommer derfor for seint inn i alle dueller, om det i det hele tatt blir dueller. Pucken har som regel forlatt kølla til motstander lenge før vi "er der".

Overtallsspillet har jo vært ok idag, men vi blir som regel skjøvet ut og rundt i vanta om vi kommer oss over redline.
Bare se på Oilers, som angriper og kommer inn fra midten med fart og puck, så er vi lempende i rundtvantet, halsende etter i puckbanen og gjerne tryner i rundtvantet samtidig.
Jeg tror aldri jeg har sett oss så taktisk dårlige, og det er skremmende.

Det blir bare mer og mer flaut detta. Som Folle sa, "Hvem er det som skal gjøre det for Vålenga?". Svaret er INGEN.
At duste Myrvold forsøker å svare ved å pirke på Folle om at han ikke har peiling, viser bare hvor tosk han er. Alle ser jo nå at vi ikke har en sjanse å slå ut Oilers.
Vi vant forrige kamp, men det var ikke fordi vi var gode. Kokkoskamp som vi var heldige og vant.
Se bare på skuddstatistikken over disse 3 kampene, vi blir pissa på Sad
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: 3. semifinale Oilers-VIF torsdag 04.04.24. kl. 1900 - av Flemmern - 04-04-2024, 08:38 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)