Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
(05-15-2024, 05:19 PM)Oldtimer Skreiv: Synes dessverre ikke Kamara har hatt noe fremgang.  Aalesund kampen var et foreløpig bunnpunkt. Aalesund var helt grusomme defensivt,  men det var en mann de ikke hadde problemer med,  og det var Kamara, stort sett hver gang gang fikk ballen, ble han løpt opp, og fratatt ballen som om han skulle vært en småguttespiller.

Jeg skulle ønske at jeg var riv ruskende uenig med deg i det og at jeg kunn gi deg en skikkelig lekse, men dessverre har du rett. Spørsmålet er om det er noe håp om at det kan snu, der er jeg nok litt mer optimistisk. Trening og å spille kamper jevnt og trutt hjelper, men om det er nok gjenstår å se. Og det er synd man ikke kan bruke sesongoppkjøringa til å komme i form. Hadde vi fått han tidlig i februar tror jeg han hadde herja nå. Men ja gi han en en god omgang og sett så inn Jones så kan heller riijls starte neste. Og Thorvaldsen få kanten om Håkans må bytte. Er ikke Håkans klar er Jones det beste valget der. Men nå har vi vel brukt kamera litt rundt omkring og. Det er mindre sårbart med en kant som ikke er på sitt beste enn en spiss som ikke er det.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - av Bohem33 - 05-15-2024, 06:48 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 18 Gjest(er)