Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
#71
(05-17-2024, 03:16 AM)ForrestGump Skreiv: Hvorfor Kreuz spiller i stedet for Idumba, er for meg en gåte.
Jeg vet han er venstrebeint, men i dag, kosta han oss to mål.

På det første målet, så mister han mannen sin på corner, som da upressa får heade inn.
På det andre, så bommer han på en nesten-tackling, langt ute på banen og så gidder han faen meg ikke å løpe hjem engang.

Gavepakker til xxx.
Tragisk, i likhet med Strand.

No guts, no glory.

-og hadde ikke Kreutz spilt, så hadde Idumba eller noen andre sannsynligvis ikke spilt en feilfri kamp. Det er helt hårreisende å drive å skylde på enkeltspillere, ihvertfall i denne kampen. Vi skaper hele ETT skudd på mål, og det var vel innen de første 5 minuttene av kampen. Etter det, ser det ut som vi parkerer bussen, evt blir rundspilt så hardt av xxx at utfallet av denne kampen hadde blitt seier til bortelaget, uansett om en eller annen forsvarer hadde gjort en eller annen tabbe eller ei. 

Mitt inntrykk av denne kampen er at ingen bryr seg, det er liksom ikke så viktig å gå i krigen. Spillermaterialet vi har er mer enn godt nok til å cruise igjennom Obos, men det kommer ikke av seg selv. Opp i ringa nå, det begynner å haste
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - av Gluecoma - 05-17-2024, 09:38 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)