07-22-2024, 06:18 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 07-22-2024, 06:47 PM av Wild Touch.)
(07-22-2024, 06:04 PM)Glennsoe Skreiv: Et VAR som fungerer slik det er meningen kan være et ok verktøy, Norsk Fotball har lagt seg på First Price nivå og har fått VAR light tilbake..
Godt skrevet. VAR vil bare bli bedre, og det å ville skrotet det etter bare 2 sessonger (er det vel) blir for radikalt. Man må gi det en sjanse. Men har vel på følelsen at uansett hvor godt det blir, så er dem som er motstandere nå, fortsatt mot. På grensen til autisme. Hva blir det.neste? Vekk med linjedommere?
(07-22-2024, 02:46 PM)mestah Skreiv:Det ble sagt på TV'n igår, og jeg har sett grafikk på det også. 10 imot og 22 for eller ingen mening. Hvordan du leser fra det at "mot VAR" har flertall, det sliter jeg med å se.(07-22-2024, 12:33 PM)Wild Touch Skreiv: He he.... det er derfor jeg har sammenlignet dere med Motvind. Det er HELT feil. Dere må slutte å bruke feil argumenter, slutte å ødelegge fotballkamper, så kan vi heller ta en voksen diskusjon når den tid kommer. En avstemning, siden du er så opptatt av demokratiske beslutninger (forsiktig hva du ønsker deg, for på det nåværende tidspunkt har pro VAR flertall)
Hvor har du det fra at det er flertall for VAR i Norge?
Forresten fint at du kan bestemme hva som er "feil argumenter". Det gir rom til en god diskusjon..
Bare for å få klarhet; vi spiller cup finale mot Molde, vi leder 1-0, det er 2 min igjen av kampen, og vi er HELT på felgen. Eriksen bruker hånd aktivt/med vilje og tar med seg ballen i 16 m våres og scorer. Så bryter VAR inn og sier dem har sett noe galt. Kamera zoomer inn på mestah på tribune som får lov å velge bort VAR eller godkjenn scoringen..... hva gjør du?