07-26-2024, 12:34 PM
(07-26-2024, 11:13 AM)NilsDN Skreiv:(07-26-2024, 10:17 AM)Loffen Skreiv:(07-25-2024, 08:08 PM)NilsDN Skreiv: Serien ble ikke ødelagt, så ta det helt med ro
https://www.fotball.no/tema/nff-nyheter/...e%3AAvv6Vq
Som Sebastian Hytten kommenterer til TV2 så er det fortsatt helt uvisst hva som skal diskuteres og hva som blir utfallet. For oss som har hatt noen runder i organisasjonslivet så er bud nr 1 å utarbeide og sende inn sitt eget forslag. Aldri sett din lit til at de på toppen lager en sak med innstillinger med reelle avstemmingsmuligheter.
Nei, det er jeg helt enig i. Men jeg regner med at supporterne, gjennom NSA, kommer på banen her.
En utfordring her kan jo være at fotballtinget er 1-2 mars. På det tidspunktet vil nok ikke mange av klubbene ha rukket å ha hatt et eget årsmøte.
Dessuten er det jo et spørsmål om hvem som skal bestemme hva. Tinget er jo alt som kan krype og gå av breddeklubber. Skal Ytre Havgap IL ha like mye å si her som RBK og Brann? Og hva med OBOS-klubbene som også er med i NTF. Skal Åsane i OBOS ha like mye å si som Brann i Eliteserien?
Jeg, i motsetning til VAR motstandere, tar det helt med ro. Det er forøvrig ihvertfall ikke disse supporterne som skal bestemme for alle. Tipper det blir en avstemning blant supporterne i hver klubb, og så blir det tatt hensyn til i klubbene som igjen må stemme FOR eller MOT. VAR motstandere roper høyest, men ikke sikkert de er flest. Fler og fler begynner å.bli drit lei, så kan fort være dette "back fire" på dere. Jeg driter i om VAR forsvinner, men synes/tror fotballen det blir mer rettferdig om vi fortsetter å ha det. Som sagt før, det kommer antageligvis til å bli bedre. Kan ikke dømme noe nord og ned før vi har fått prøvd det ordentlig.