Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
#35
Med unntak av forsvaret som det er åpenbar enighet om at trengs å forsterkes så er jeg en av de som mener at spissplassen er den kanskje viktigste å forsterke. Vi har to pt og ingen av de kommer til å garantere for over 10 mål i eliteserien. Av de to vi har så mener jeg at Mees er den med størst potensial av de to vi har både pga av alder han er vel 21 mens Brajanac er 25? førstnevnte evner å gå på smarte løp og har også bedre teknikk (avslutningsferdigheter) av de to sånn jeg ser det.
Brajanac klarer jeg ikke se har noen spesifikke kvaliteter som gir meg tro på at vi kommer til å lykkes med han som førstevalg på spissplass. Han er ikke hurtig, teknikken hans er ok, avsluttningene hans er så der, og alle målene hans i år er vel hovedsakelig skåret litt tilfeldig i nærheten av 5 m fra mål. Han har fysikk som er bra men sliter med å vinne dueller mot de beste lagene vi har møtt i år, både som oppspillspunkt og også innenfor 16 meteren.
I følge transfermarkt så har han gjennom hele karrieren så langt skåret mål hvert 268 min. det er hovdesakelig 1 divisjon og ungdomslag, og han har aldri skåret mer en 9 noen sesong. Så å tro at han skal skyte oss til toppen av eliteserien tror jeg ikke det er noen grunn til å anta. Han kan og vil nok ta steg men min påstand er at råmatereialet ikke er der til å tenke at han skal levere 15 mål neste sesong.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av pedtom - 10-09-2024, 02:31 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: hmchrist, 30 Gjest(er)