Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
#58
(8 timer siden)NilsDN Skreiv: Det er jo litt forskjell på rollene da. På venstresiden, der Strand har blitt satt opp i lagoppstillinger, er jo ikke en typisk venstrekantrolle. Der er det jo ofte Jukle som kommer på overlap. Så vi spiller vel en skjev formasjon, der Jones er en slags ving/spiss som ligger på høyrekanten. Mens fra venstre så er det mye innlegg fra Jukle egentlig.

Og det er jo helt greit det. Vi trenger jo ikke å ha en helt symmetrisk formasjon sånn som vi hadde med Fagermo. Fagermofotballen krever jo at vi har et par kantspillere som kan finne på noe på egen hånd. Det hadde vi med Osame og Dønnum, kanskje litt også med Osame og Layouni. Men som vi nok ikke kommer til å få til med Jones og Jukle. Eller Strand.

Castro håper jeg vi ikke vurderer hvis jeg skal være ærlig. Tror han veldig fort kan bli en ny Ofkir. Han er ikke dårlig, men han er ikke så god heller egentlig. En forsterkning til lag som mangler noen i hans posisjon. Men tror ikke vi får noe særlig mer ut av han enn spillere vi allerede har.

Det ser ut som du får ønske ditt oppfylt på det siste i hvert fall. I følge BT nærmer han seg resignering med Brann. 

Jeg er enig i at Strand ikke er den som skaper mest på egenhånd, men både Jones og Riisnæs har vel et vist potensiale der. 

Det skal bli spennende å følge både overgangsvinduet og neste års sesong, det er ikke vanskelig å se at rolexboys angreps rekka nok skremte langt flere motstandere enn laget vi har per i dag. Men kanskje kan vi gjøre gull av gråstein istedenfor motsatt for en gangs skyld. Og vi må jo tro at det kommer noen signal signeringer inn som forhåpentligvis blir en større suksess en en del av dem som har kommet før i den kategorien.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 3 timer siden

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 55 Gjest(er)