10-27-2024, 12:45 PM
(10-27-2024, 10:02 AM)Majorstuen Skreiv: Ja, Stengel må man ta med selvfølgelig! Stengel kostet vel 4 millioner om jeg ikke husker feil? Pluss en opsjon selvfølgelig, men den må man vel nesten se bort fra. Når det gjelder ønskene jeg nevnte ovenfor er det en ønsketenkning og ikke noe jeg tror kommer til å skje.
Edit; Stengel kom vel gratis som bosman?
Stengel kom ikke gratis, nøyaktig hvor mye han kostet til slutt vet jeg ikke ettersom det var en lyssky handel der en islending og var involvert , (husker ikke navnet) Stengel kostet oss dyrt og det ble jo i tillegg en rettsak til slutt.
I utgangspunkt tenker jeg vi har ett større nedslagsfelt enn Stabekk og det kryr jo av talenter i Oslo og omegn . Utfordringen ligger jo å skille klinten fra hvete, satse på de riktige spillerne og gi dem gode utviklingsbetingelser. Jeg er egentlig like opptatt av å bygge klubb som å bygge lag. Vi må ha bedre infrastruktur, med bedre og flere baner, flere speidere og flere utviklingstrenere. Så må vi få en ordentlig samarbeidsklubb eller to i Obos som vi kan låne våre nest beste hos så de får utviklet seg. Da vil de beste talentene komme til oss.
Spillere som Baidoo har jeg ikke noe imot at vi får men de må vi finne selv i Afrika eller andr steder i verden så vi slipper å betale en sky høy mellomleggspris desoom de er innom klubber som Stabekk eller Sogndal (som forøvrig er mye flinkere enn oss til å finne gull). Der har vi noe å lære. Er vel bare Ejiuke som har slått til hos oss.