Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(10-29-2024, 05:38 PM)NilsDN Skreiv: Jeg er litt sånn meh til Nguen. Han var en ålreit spiller når han var i Norge, så tror jeg han gjorde det veldig bra i Ungarn. Og han gjør det vel ålreit i Sverige også. Ikke helt fast på laget, men han spiller jo i en stor klubb som ikke har vært ute av topp 4 siden 2018 og som snitter på rundt 20 000 på tribunen. Så han har sikkert noe å gjøre i en nyopprykket klubb i Norge også.

Er vel litt mer det med motivasjonen hans jeg kanskje er litt skeptisk til. Kommer han hit fordi han faktisk er motivert, eller kommer han fordi det var det beste han kunne finne i en karriere som er litt på hell.

Jeg tok ikke bølgen eller ble eitranes jeg heller så meh er en god oppsummering. 

Ser man på YouTube klipp så virker det som han har en styrke kontringer og at han er god på å skyte fra rett utenfor og innenfor motstanderens 16-meter når han kommer i stor fart etter at laget har vunnet ballen. På YouTube får man se alle gangene han lykkes og ingen av gangene han mislykkes så hvor verdifullt det er kan diskuteres. 

TOKMAC CHOL NGUEN | 2021 | Norway Superstar Ferencvaros [HD]

https://youtu.be/WRCqoeyYmY0?feature=shared 

Så er det som du skriver vanskelig å vite hvor motivert han er når han er over 30 og kommer fra Sverige der de har omtrent dobbelt så mange på tribunen. 
Graver han da ekstra dypt for å brillijere i tre sesonger til eller er det fint å få en kontrakt til å bo hjemme igjen på tampen av karrieren. 

Men heldigvis er Jokke og co bedre på å vurdere dette enn meg og det er gøy at vi igjen har spillere og diskutere. 

Herregud som jeg har savnet en skikkelig silly season, avisens tips og fantasy. 
Det blir en helt annen oppbygging til neste års sesong enn årets for å si det sånn. 

Det virker i hvert fall som vi sikter oss inn på en venstre ving og det er jo bra da. 
Da håper jeg det betyr at vi tenker at minst en av Strand og Riisnæs er midtbanespillere og ikke at de tre (om Nguen eller noen andre kommer) skal dele på den plassen.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 10-29-2024, 06:14 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Bohem33, simen, 41 Gjest(er)