10-29-2024, 08:10 PM
(10-29-2024, 06:46 PM)NilsDN Skreiv: For meg handler det vel først og fremst om motivasjonen hans. Er han eventuelt her fordi han er ekte motivert for å komme og bidra. Eller er det bare at å spille for oss står på bucket lista før han legger opp. Ville følt meg mer komfortabel med en spiller fra vår egen klubb, f eks Håvard Nielsen. Han her er fra Drammen. Så mindre rart om han dro til Godset kanskje.Dersom det er beste de klarer å hoste opp, så kommer ikke jeg til å applaudere. De går gang på gang i den samme fella. Fyren har nok ikke oss på en bucket liste. Kommer han til oss er tipper jeg det kun handler om penger og ikke ambisjoner.
Men han er/var definitivt god nok. Men ikke så god at han kan droppe ned tre hakk og fortsatt være god nok. Ville han kommet hit hvis han hadde bedre muligheter. Sannsynligvis ikke. Men det kan vel sies om de fleste. Om han faktisk kommer så blir han nok ikke den beste eller verste signeringen vi har gjort. Så får vi bare håpe han er sulten og motivert.
Jeg kan forstå at vi trenger en venstre ving, men hvorfor leter man ikke etter nye fjes? Finnes en haug av spillere som hadde klart seg fint i ES , for en billigere penge og som og var yngre . Vi Kunne og lånt en spiller fra en større klubb i Europa ett års tid istenfor og låse oss fast til en spiller som vil må signere i 2-3 år.