Tråder: 1
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
6
Udahl er så god at han varmet benken i Ham-kam.
Kan vel ikke si at jeg spretter champisen for en spiss med 5 mål på 20 kamper i U21 ligaen i Nederland, men realiteten er kanskje at det er nivået vi kan lokke spillere fra nå
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
111
Han spiller ikke i U21 ligaen, han spiller på nivå 2 Og det er litt der som her at ungdomslagene har det litt tøft når gutter møter menn. Så akkurat hva vi skal legge i stats alene vet jeg ikke.
Tråder: 0
Omdømme:
5
Hva er det egentlig som gjør at Udahl ikke egner seg som spiss i 4-3-3 som møter 3-5-2/5-3-2?
Omdømme:
11
02-07-2024, 09:51 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 02-07-2024, 09:55 PM av viftab.)
Formasjoner er bare tall, vi må score mål NÅR VI ANGRIPER, mange mål.
Udahl egner seg- så absolutt, om klubben ønsker å bruke penger på han så har vi en målgarantist på 15 mål i OBOS.
Mees Rijks trenger tid for å tilnærme seg vår fotball og formasjon, i beste fall scorer han 10- 12 mål første sesong om han gis tillit.
El Abdullaoui vil nok også kunne putte 6-8 mål om han gis tillit. Han er i utvikling og trenger å spille på seg selvtillit.
Håp, forhåpning og mulighet med Mess Rijks i hans første sesong tenker jeg. Ikke bankers at han slår igjennom, kan floppe totalt.
Sikkert valg med Udahl. Om klubben ønsker å bruke penger og ser at klubben ikke er god nok med dagens stall til å vinne OBOS, så kjøp.
Husk: vi trenger ca 50 scoringer for å vinne OBOS. Målgarantister er avgjørende, dumt å satse på en- fremfor flere.