Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
(03-22-2024, 05:35 PM)Presterende speller Skreiv:
(03-22-2024, 04:15 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til Gabriel Opsahl som kom inn i siste kamp?
Er det en yngre bror av Zakarias og Oscar ?
Ser han har aldersbestemte landskamper.

Det stemmer!

Kommer opprinnelig fra Heming Fotball, som de andre brødrene
"mange" fra Heming som drar til VIF.  Smile
Svar
De har jo Julian Madsen som sportslig leder
Svar
(03-22-2024, 06:14 PM)Thomas S Skreiv:
(03-22-2024, 05:35 PM)Presterende speller Skreiv:
(03-22-2024, 04:15 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til Gabriel Opsahl som kom inn i siste kamp?
Er det en yngre bror av Zakarias og Oscar ?
Ser han har aldersbestemte landskamper.

Det stemmer!

Kommer opprinnelig fra Heming Fotball, som de andre brødrene
"mange" fra Heming som drar til VIF.  Smile

Mange drar derfra til Stabæk også. Julian Madsen har hatt noen ranter på X mot Stabæk pga dette før han.
De driver bra i Heming tydeligvis.
Svar
(03-22-2024, 10:03 PM)Blårød Skreiv:
(03-22-2024, 06:14 PM)Thomas S Skreiv:
(03-22-2024, 05:35 PM)Presterende speller Skreiv:
(03-22-2024, 04:15 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til Gabriel Opsahl som kom inn i siste kamp?
Er det en yngre bror av Zakarias og Oscar ?
Ser han har aldersbestemte landskamper.

Det stemmer!

Kommer opprinnelig fra Heming Fotball, som de andre brødrene
"mange" fra Heming som drar til VIF.  Smile

Mange drar derfra til Stabæk også. Julian Madsen har hatt noen ranter på X mot Stabæk pga dette før han.
De driver bra i Heming tydeligvis.

De har bra fasiliteter til å være en breddeklubb, mange barn i Holmenkollen og foreldre med kroner.
Da er VIF det naturlige valget, ikke langt fra Slemdal til Valle  Smile
Svar
Aik mangler halve troppen.
Svar
(03-26-2024, 03:03 PM)JackBlack Skreiv: Aik mangler halve troppen.

Vi har også en del spillere ute. 

Klubben skriver: 

Syv spillere er fortsatt ute på landslagsoppdrag, men Vålerenga har med seg en slagkraftig tropp - dog uten nysignerte Ola Kamara. Spissen fikk en liten kjenning mot Ull/Kisa, men det er ikke fare for seriestarten.

Siden sist er Obasi Onyebuchi tilbake i troppen, og med Storevik og Thorvaldsen i elleveren er det endringene fra torsdagens kamp mot Ull/Kisa.

våre 11 

[Bilde: ellever_aik-3.png]

Strand fortsetter altså som kant, må si jeg er spent på om det virkelig er der vi vil bruke han når serien starter og. 

Ellers er jeg spent på om Hedenstad får en god kamp, vi trenger å ha tre backer i form. 

Håper Kiil Olsen er klar for en del minutter etter hvert. 

Det blir spennende å se hvordan vi ser ut.

Veldig synd at Kamara går glipp av denne, da spørs det vel hvor mange minutter han får mot sogndal.
Svar
Liker det jeg ser så langt mot AIK i hvert fall
Svar
Går bare på direktesport antar jeg?
Svar
Jeg ser der i hvert falll

Synes vi ser ganske solide ut. Vi har spilt bra, henger godt sammen som lag. Begge våre afrikanere ser bra ut. Vi spiller en del ute på kantene. AIK har vel kanskje hatt de største sjansene, men i banespill synes jeg vi er fullt på høyde med dem og vel så det. Vi skyter en del også. Ellers virker det som vi prøver å treffe Rijks på hodet. Og vi er gode i gjenvinning.
Svar
I 2024 kommer det virkelig til å være vondt å møte Enga.
Beinharde taklinger og mange gule og svarte som ligger og vrir seg hver gang det er stopp i spillet.
Kommentatoren mener Idumba ville ha fått rødt om han ikke traff ballen, men det gjorde han og dommeren blåste ikke frispark. Kun Reijks har gult så langt. Thorvaldsen ser fantastisk ut og masse løp og direkte spill offensivt fra hele laget. Samt gjenvinninger da som flere har nevnt. Vi har kjørt vanlige cornere så langt (ikke korte) og med unntak av den siste har de sett svært lite farlige ut.
Reijks var nærme to ganger, alt i alt er meget lovende kamp så langt, men det ble ingen mål i første omgang og nå er det pause.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)