Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
(11-25-2024, 04:22 PM)NilsDN Skreiv: Jeg tror Bryne går rett ned, de er ikke så gode og har sikkert ikke økonomi til å forsterke seg betraktelig.

Hadde jeg vært Haaland ville jeg spyttet inn noen millioner i barndomsklubben.
Lommerusk for han.
Svar
(11-25-2024, 05:07 PM)Caanradi Skreiv:
(11-25-2024, 04:22 PM)NilsDN Skreiv: Jeg tror Bryne går rett ned, de er ikke så gode og har sikkert ikke økonomi til å forsterke seg betraktelig.

Hadde jeg vært Haaland ville jeg spyttet inn noen millioner i barndomsklubben.
Lommerusk for han.

Så, så, lommerusk og lommerusk fru Blom.
Haaland måtte trolig sagt fra seg 3-4 ukelønner for å matche budsjettet til Bryne, altså... Tongue
Svar
Hvis det ikke blir lagt en stor haug penger på bordet er jeg sikker på at Bryne rykker rett ned igjen med bortimot rekordstor margin.
Svar
(11-27-2024, 01:22 PM)Oldtimer Skreiv: Hvis det ikke blir lagt en stor haug penger på bordet er jeg sikker på at Bryne rykker rett ned igjen med bortimot rekordstor margin.
Var det ikke det man sa om KFUM også?
Svar
Det skal ikke så mye til å overleve en sesong eller to i eliteserien.
Svar
Nei se på kbk da, som ble nummer fire i obos med 50 poeng. At de klarer seg greit i eliten i år er et under. De hadde jeg spådd desidert nederst.
KFUM var tross alt åtte poeng og to plasser over dem.
Svar
(11-27-2024, 02:36 PM)ehauger Skreiv:
(11-27-2024, 01:22 PM)Oldtimer Skreiv: Hvis det ikke blir lagt en stor haug penger på bordet er jeg sikker på at Bryne rykker rett ned igjen med bortimot rekordstor margin.
Var det ikke det man sa om KFUM også?

Jo, og om f.eks. Jerv. 

Jeg tror i hvert fall at Bryne går ned. Jeg trodde vel kanskje det samme om Kåffa også, men var ikke like sikker der. Det går an å overleve en sesong eller to i Eliteserien på ren entusiasme og dugnadsånd. Sånn som Ranheim gjorde. Og nå sånn som Kåffa gjør i år. Men de overlever jo pga en god start, andre halvdel av sesongen har vært dårlig. Og over tid så er det en ganske klar sammenheng mellom budsjett og resultater. 

Jeg tror Bryne går ned neste år, sikkert ikke med rekordstor margin. Men jeg tror de går ned. Og jeg tror Kåffa slår følge. Litt av enusiasmen er borte, de kommer sikkert til å miste noen av sine til mer etablerte klubber og ha vanskeligheter med å erstatte dem. Det blir det vanskelige 2.året. 

Og gitt at det blir AaFK og Odd som rykker opp i 2025, så vil nærmeste konkurrent av oss være nedover mot svenskegrensa i sørøst, i Drammen i sørvest og på Hamar nordover.
Svar
Tenk at Fagermo bare kvitta seg med Horn Myhre. Se den balansen.
Svar
Ja, synd. For øvrig 4 ex Enga spillere i start oppstillingen til Brann som tar sølv. 3 av de Oslo-gutter
Svar
Da har lille Glimt 4 seriemesterskap, vi fem. Nå får dere faen meg prestere i årene som kommer. Ikke være helt som skittklubber som St. Pauli.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)