Avstemning Hva tror du om søndagskampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Endelig tre poeng
22.64%
24 22.64%
Hjemmespøkelse fortsetter det ender uavgjort
6.60%
7 6.60%
Grøss og gru vi taper
4.72%
5 4.72%
Rijks skårer i sin andre kamp på rad
11.32%
12 11.32%
Riisnæs får målpoeng igjen (3 sist)
19.81%
21 19.81%
Sjøeng holder buret rent
10.38%
11 10.38%
Over 11 000 solgte billetter
13.21%
14 13.21%
Over 13 000 solgte billetter
0%
0 0%
Noen blir utvist
2.83%
3 2.83%
Håkans skårer det første målet
8.49%
9 8.49%
Totalt 106 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamtråd Enga-Stabæk Søn kl 17.00 Og hva tror du om årets kanskje viktigste kamp?
#11
Mot Sogndal lå salget på ca 7000 kampdag, og det kom over 9000, så det selges nok en god del fremover i solskinnet. Vi er i Obos, så jeg synes det er bra tall. Stabæk trakk 2300 til sin første hjemmekamp, FC Lyn 1700(!!). Da synes jeg 9000-10000 er bra, selv om vi er en mye større klubb enn de to nevnte.

Det som er sikkert er at vi må begynne å vinne hjemme igjen, for det har vært mye skuffelse.
Svar
#12
Første kamp på stadion siden jeg ble "dårlig til beins" for fem år siden, så å si at jeg gleder meg faller i kategorien "massivt understatement". Fint vær er det også! Tør ikke håpe på noe bedre enn uavgjort (tipper 0-0), men som ihuga pessimist så blir man oftere gledelig overrasket enn skuffet så forhåpentligvis er dette en dag for gledelige overraskelser.
Svar
#13
8217 solgte, 3005 på blokka.
Svar
#14
Meget viktig kamp for oss dette!
Hjemme mot den kanskje viktigste opprykkskonkurrenten.
Vinner vi ikke denne frykter jeg for nervene, da hjemmespøkelset garantert dukker opp i hodene til mange av gutta! Ikke minst for supportere..
Ingenting avgjøres i April, men dette er for meg en must win!

Får Rijks sin første i serien? Holder vi nullen? Er Strand fortsatt kantspiller eller får vi yngre mer kreative bein?

Jeg har forsiktig troa, men vi bli avhengig av å putte på sjansene våre!
Svar
#15
(04-14-2024, 11:10 AM)Bohem33 Skreiv: Stabæk var laget som ødela mest for oss av alle lag i fjor, sånn kan det ikke fortsette. 

Tja, det kjennes kanskje slik ettersom de var nede i sumpa sammen med oss, og ble med ned, men jeg kan la meg overtales til gi prisen til Kristiansund og si at det var det laget som ødela mest for oss... 
Vi tok riktignok bare 1 poeng i kampene mot Stabæk i fjor, men det er også ett mer enn vi fikk mot LSK, RBK, Sarp og Glimt.

Er ellers forsiktig optimist i dag, og håper Stabæk har baller nok til å parkere bussen på P-plassen utenfor stadion og spiller ball inne på banen.
Svar
#16
Da starter de samme som imot Raufoss.
Svar
#17
Hvorfor starter med Mees og Hedenstad. Borch og Kamara har jo sett bedre ut!?
Er det Bakke som krever sin del av kaka dette eller.
Svar
#18
0-1.
Gavepakke fra Hagen og en Sjøeng på totalt bærtur.
Fy faen for ett nivå
Svar
#19
Hva faen har jeg advart om fra FØRSTE treningskamp?
Jækla tullete av alle involverte
Svar
#20
Fantastisk start.. skal vi småspille rundt egen 16 som dette, så må de da for fanken være på. Utrolig svakt
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)