Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Oilers - VIF tirsdag 28.01.25. kl. 1830
Vises på TV 2 Sport 2. Sending fra kl. 1815.

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway

Som vi ser har vi 3 poengs ledelse på Oilers. Sist vi var i Stavanger vant vi 4-5 i ellevill kamp.  Stavanger Oilers 4 - 5 Vålerenga - Høydepunkter

Det er viktig å vinne igjen for at avstanden opp til Frisk ikke skal bli for stor. Men fem poeng opp kan uansett bli tøft å ta igjen. Da er neste mål å bli nr. 3 foran Oilers. Blir vi nr. 3 får vi tross alt et valg. Et valg jeg tror vil bli mellom Sparta og Narvik.

PS! Lørdag kommer Storhamar til Jordal. Nå er det bare på de fem feltene oppe bak mål i den høye svingen det er ledige plasser. Mandag formiddag meldte klubben på Facebook at det er var 1300 ledige. Det går dermed mot et nytt utsolgt Jordal. 5260 plasser før de evt åpner for ståplasser aller øverst. Da kan det selges ca 5480 billetter.
Svar
Mangler Olimb og Johansen.
McGauley flyttes opp i 1. rekka.
Finstad opp i 2. rekka.
Mens Rosdahl er satt opp som center i 3. rekka.
Nøkleby Svendsen og Torrisen er 4. vingpar.
Backene er fulltallige med Mowe som 7. back.
Svar
(Igår, 05:47 PM)TreogNitti Skreiv: Mangler Olimb og Johansen.
McGauley flyttes opp i 1. rekka.
Finstad opp i 2. rekka.
Mens Rosdahl er satt opp som center i 3. rekka.
Nøkleby Svendsen og Torrisen er 4. vingpar.
Backene er fulltallige med Mowe som 7. back.

Olimb var ute 2 kamper pga en hodesmell. Tilbake mot Frisk lørdag. Men altså ikke med i kveld. Tilbakeslag ift hodeskaden? Brekke Henriksen har vært ute de to siste kampene. Røymark har vært ute i 10 kamper. Ikke spilt siden 21. desember.

Jørgen Myhre har vært utlånt til Stjernen siden 15. november. Der har han 3+4 på 18 kamper. Jeg synes vi burde hente han tilbake nå. En energispiller som hadde vært bra å ha i kveld slik at vi hadde 3 forwards i 4. rekka, ikke bare Didrik og Torrissen.
Svar
Er Partanen også skada? Han sto i oppstillinga i første rekka, men jeg kan ikke se han på isen. Mulig jeg er blind? Hvis han er borte, begynner det å mangle mange ja.
Svar
Vi skårer ikke på sjansene og synes ikke keeper har vært noe særlig, da blir det stygt..
Svar
Vi har jo ikke spillere Angry  Litt usikker på hvor godt trent vi er også Dodgy
Svar
Nå blir det stygt, og man kan ikke skylde på skadene når man slipper inn alt.
Andersson står vel trygt han, dessverre. Er nesten synd folk fyller Jordal når laget ikke presterer. Ofte brukes jo det som argument for at man kan fortsette i samme spor og håpe det løser seg. Hadde publikum uteblitt, ville Andersson også vært ute.
Svar
(Igår, 08:51 PM)Flemmern Skreiv: Nå blir det stygt, og man kan ikke skylde på skadene når man slipper inn alt.
Andersson står vel trygt han, dessverre. Er nesten synd folk fyller Jordal når laget ikke presterer. Ofte brukes jo det som argument for at man kan fortsette i samme spor og håpe det løser seg. Hadde publikum uteblitt, ville Andersson også vært ute.

Helt riktig. Samme med argumentet om at han tok oss til første finale på 10 år. Da nevnes det ikke at i løpet av denne perioden lå klubben nærmest brakk under Furuset Forum-tiden. Pluss at covid stoppet sluttspillet i to sesonger.

Fredrik Andersson har ingenting å tilføre hverken VIF eller norsk hockey. Få han vekk
Svar
Jeg syns også vi har tatt noen steg bakover denne sesongen. I fjor kunne vi utfordre alle laga i serien, inkludert Storhamar. I år virker det som det er umulig, og det er ikke fordi Storhamar har blitt bedre, men fordi vi har blitt dårligere.
Jeg mener at sesongen fortsatt kan reddes om vi gjør det bra i sluttspillet. Jeg er kanskje ikke like pessimist som andre, og tror vi uansett utfall har god sjanse til å gå videre fra kvartfinalen, men sånn som det ser ut nå så har vi ingen sjans i en semifinale mot det som trolig blir Frisk eller Storhamar.
Svar
15 cm for korte og 15 kg for lette
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)