Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
21
Ja ja, vi får si som vi har sagt de siste 16 åra: Vi tar det neste år. Uten tvil et antiklimaks av en sesong etter at vi var i finalen i fjor.
Blanke ark og fargestifter og alt det der. Blir bra det.
Tråder: 5
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
61
Som andre nevner her, vi ser ut som smågutter utpå der. Alt Storhamar gjør ser bedre ut. Tøffere i dueller, mer fart på jerna og mye bevegelse kombimert med smartness.
Et helt annet nivå dessverre.
Vi blir pressa ut i rundvanta - om vi kommer over midten og får en sjelden avslutning på mål nå og da. Se bare på overtallet vårt. Vi får jo ikke avslutta.
Arnkværn holder oss inne i kampen nok en gang. La den mannen stå det som er igjen, og sørg for å få han på lengre kontrakt. Tipper han er på landslaget neste sesong.
Koch er også bra og viser at han er en klassespiller.
Framover sliter vi voldsomt. Når ikke førsterekka presterer heller, blir det smått.
Den taklinga mot hodet til Rokseth er grusom. Han forpulte pikken bør utestenges resten av sesongen. Jeg hadde et håp om at Didrik skulle ta han ut av kampen, rett og slett takle han ut av sluttspillet. Marthinsen er en tulling og bør vekk fra isen.
Sandwich-taklinga av Olimb klarte jeg ikke helt å se om var uregelmentert, men dommerne burde kanskje sjekka den og re-vurdert situasjonen? Rønnild er jo akkurat som Marthinsen, en tikkende bombe - som går etter å ta ut folk. Ganske utrolig at han ikke har mer karantene spør du meg.
Det er forøvrig ikke mange på laget her som er gode nok for et topplag. Vi har noen tekniske spillere, men vi er ikke i nærheten mentalt og fysisk.