Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2024/2025
#81
(05-21-2024, 11:21 PM)sorum2 Skreiv: Her har de ryddet. Og her Sander Thoresen med. Har ikke vært annonsert at han er med videre. Samtidig rart å tease om en signering om det "bare" er en resignering??  Vålerenga Hockey roster - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Det er veldig merkelig om Sander Thoresen er med. Jeg kjenner ikke kontraktslengden hans, men vi har allerede kvitta oss med spillere som er langt bedre.
Forøvrig ser vi ikke veldig fryktinngytende ut så langt. Vi har kvitta oss med bra folk og ikke nødvendigvis forsterka oss - enn så lenge.
Svar
#82
Og Didrik er vel ikke på listen så vidt jeg kan se
Svar
#83
Didrik er med videre, men blir spennende å se hva som blir presentert i dag.
Svar
#84
Hvor sendes dette? Eller er det slik at disse signeringene ikke vises noe sted?
Uansett:

TIM MCGAULEY KLAR FOR VÅLERENGA


Dette er vel en forsterkning vil jeg tro?
Mitt ønske er at Dostie og Partanen blir med videre. Dostie har mye mer inne enn han fikk vist, og Partanen vet vi alle hvor god kan være når han får være skadefri.
Men begge har kanskje signert for andre allerede.
Svar
#85
Didrik er stadig med på flere Instagram videor/reels som klubben og Myrvold legger ut hvor man ser at han ofte er med på trening og at de fokuserer på han
Svar
#86
(05-22-2024, 11:58 AM)Flemmern Skreiv: Hvor sendes dette? Eller er det slik at disse signeringene ikke vises noe sted?
Uansett:

TIM MCGAULEY KLAR FOR VÅLERENGA


Dette er vel en forsterkning vil jeg tro?
Mitt ønske er at Dostie og Partanen blir med videre. Dostie har mye mer inne enn han fikk vist, og Partanen vet vi alle hvor god kan være når han får være skadefri.
Men begge har kanskje signert for andre allerede.

Ser unektelig bra ut mtp poengplukking. Bengtsson var jo ganske god i fjor, så det er viktig at vi klarer å fylle tomrommet, og helst med noe enda bedre.

Positivt at det var nettopp Dostie som anbefalte oss til McGauley. Da er det jo kanskje et håp om at han vil fortsette, om det ikke dukker opp noe mer spennende i utlandet.
Svar
#87
Deilig signering! Nå har vi to sterke importer i Haag og McGauley som bør (og skal) produsere. Så gjenstår det bare å se om de innfrir forventningene og passer inn i laget, samt om resten av gutta er motivert nok til å gi alt for å ta the double. Kun det som gjelder nå, det har gang på gang vist seg hvor viktig førsteplassen i serien er..
Svar
#88
Klassespiller dette. Uten tvil. Og veldig positivt at vi kan hente fra en så høy hylle. 

-Jeg har savnet Norge - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Fra en kamerat i Stjernen som er aktiv i Stjernen media fikk jeg dette før i dag:

Absolutt den beste spilleren som har vært i Stjernen siste 20 år. 70% i dropp, enorm med puck i overtall, direkteskudd, Fantastisk jobbing over hele banen. Dominerte isen totalt de kampene jeg så, og jeg så de fleste. 

En av de hyggeligste og ordentlige av de importene vi har hatt. Veldig sympatisk. Moro for ligaen. Og ser er jeg veldig misunnelig.
Svar
#89
Hele saken med Alexander Reichenberg er bare HELT ufattelig tragisk. Landslagsspiller, stor profil og forbildet i norsk hockey. Er nok dessverre personer innen idrett (det er det denne saken som gjelder) og sliter med forferdelige ting. Viktig at at man har et godt team, gode kollegaer og venner, men dessverre ikke alle ting kan man fange opp. Utrolig av familien å gå ut med dette. ALL RESPEKT
Svar
#90
(05-23-2024, 12:11 PM)Micro Midas Skreiv: Hele saken med Alexander Reichenberg er bare HELT ufattelig tragisk. Landslagsspiller, stor profil og forbildet i norsk hockey. Er nok dessverre personer innen idrett (det er det denne saken som gjelder) og sliter med forferdelige ting. Viktig at at man har et godt team, gode kollegaer og venner, men dessverre ikke alle ting kan man fange opp. Utrolig av familien å gå ut med dette. ALL RESPEKT

Er nok langt flere som sliter ja.
Ufattelig trist med Alex.
En jeg trener med, kjenner Alex godt og fortalte at han har hatt utfordringer helt siden første gang han gikk til utlandet. Rart at "ingen" har tatt bedre vare på fyren.
Så er det jo slik at når man først har det veldig tøft, skal det ikke så mye til for enkelte vurderer raskeste "vei ut". Det er flere i miljøet rundt han som har spekulert i hva som trigget dette, uten at jeg skal gå nærmere inn på det.

I lagidrett skal det være enklere å fange opp folk som sliter. Man kommer tett på hverandre og lærer hverandre å kjenne. Derfor finner jeg hele Alex-greia veldig merkelig.
Alle rundt han visste han sleit. Så skjedde det en endring i livet hans, og DER burde enkelte sett faresignalene. 
Det er ingen andres skyld dette, men det kunne vært unngått.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 47 Gjest(er)