Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Levanger. Søndag 14.30!
#11
For et spill da!
Svar
#12
Herlig! Bjørdal med Messi takter.
Svar
#13
Ja vi leder 1-0, men hva faans tilnærming til kamp er dette da? Vi spiller støtte hele veien, selvom vi står rundt 30 meter og har mange foran ball. Utallige ganger spiller vi bakover til Sjøeng som kælker ballen fram og det ender som regel opp i ballmiss eller offside - utover noen få hederlige unntak.
I tillegg presser vi faan ikke høyt mot dette "bedriftslaget". Hva faan er det vi driver med? Det er jo ingen som har ballkontroll på Levanger, og det er stort sett kælking framover.
Hvorfor faan presser vi da ikke høyt? De har ingen raske spisser heller, så Kiil Olsen har full kontroll i løp.

Merkelig passivt fra trenersiden dette gitt. Ender vel opp med at vi forsøker å safe inn 1-0 og at det blir pumping av baller framover fra Levanger i stor still siste 20 minutta, med hjertet i halsen for oss blå.
Svar
#14
(05-26-2024, 03:22 PM)Flemmern Skreiv: Ja vi leder 1-0, men hva faans tilnærming til kamp er dette da? Vi spiller støtte hele veien, selvom vi står rundt 30 meter og har mange foran ball. Utallige ganger spiller vi bakover til Sjøeng som kælker ballen fram og det ender som regel opp i ballmiss eller offside - utover noen få hederlige unntak.
I tillegg presser vi faan ikke høyt mot dette "bedriftslaget". Hva faan er det vi driver med? Det er jo ingen som har ballkontroll på Levanger, og det er stort sett kælking framover.
Hvorfor faan presser vi da ikke høyt? De har ingen raske spisser heller, så Kiil Olsen har full kontroll i løp.

Merkelig passivt fra trenersiden dette gitt. Ender vel opp med at vi forsøker å safe inn 1-0 og at det blir pumping av baller framover fra Levanger i stor still siste 20 minutta, med hjertet i halsen for oss blå.

Synes du er i overkant streng nå?

 En helt ok omgang, hvor jeg synes vi egentlig gjør det helt greit med ball. Enig med deg i presspillet, som verken er fugl eller fisk. Vi står høyt, men ikke høyt nok, og intensiteten er altfor svak. De trer seg gjennom første ledd og to som med en heklenål..

 Riisnæs nok en gang vår beste, men og digg at Rijks får nok en nettkjenning.
Svar
#15
(05-26-2024, 03:30 PM)Jocke Skreiv:
(05-26-2024, 03:22 PM)Flemmern Skreiv: Ja vi leder 1-0, men hva faans tilnærming til kamp er dette da? Vi spiller støtte hele veien, selvom vi står rundt 30 meter og har mange foran ball. Utallige ganger spiller vi bakover til Sjøeng som kælker ballen fram og det ender som regel opp i ballmiss eller offside - utover noen få hederlige unntak.
I tillegg presser vi faan ikke høyt mot dette "bedriftslaget". Hva faan er det vi driver med? Det er jo ingen som har ballkontroll på Levanger, og det er stort sett kælking framover.
Hvorfor faan presser vi da ikke høyt? De har ingen raske spisser heller, så Kiil Olsen har full kontroll i løp.

Merkelig passivt fra trenersiden dette gitt. Ender vel opp med at vi forsøker å safe inn 1-0 og at det blir pumping av baller framover fra Levanger i stor still siste 20 minutta, med hjertet i halsen for oss blå.

Synes du er i overkant streng nå?

 En helt ok omgang, hvor jeg synes vi egentlig gjør det helt greit med ball. Enig med deg i presspillet, som verken er fugl eller fisk. Vi står høyt, men ikke høyt nok, og intensiteten er altfor svak. De trer seg gjennom første ledd og to som med en heklenål..

 Riisnæs nok en gang vår beste, men og digg at Rijks får nok en nettkjenning.

Kan være jeg er for streng, men dette er et lag vi skal kjøre over. Disse støttepassa må vi komme over. Vi kommer aldri til å få selvtillit om vi ikke tør spille framover mot lag som dette.
Sesongen vil da aldri få den vendinga som vi venter på, hvor vi kjører over laga. Hvis vi er så store favoritter som folk mener, skal vi jo det. Med andre ord ligger dette i hodet på gutta, og da er dette en kamp vi skal benytte til å bygge selvtillit.

Forøvrig er Ambina best idag synes jeg, sammen med Riisnæs. Legger forøvrig merke til at Strand spiller mer framover enn noen andre idag, spesielt.

Hva faan driver Borch med der? Frispark og "alle er foran ballen". Allikevel spiller han keeper, 40 meter bakover.
Hadde jeg vært trener, hadde jeg tatt ut Borch etter akkurat den vurderinga der.
Hva skjedde så? Jo, Sjøeng spiler bort ballen, herlig.
Svar
#16
Venter bare på et baklengsmål jeg nå,vi inviterer de inn i kampen ved og ikke presse ballfører osv
Svar
#17
(05-26-2024, 03:53 PM)Glennsoe Skreiv: Venter bare på et baklengsmål jeg nå,vi inviterer de inn i kampen ved og ikke presse ballfører osv

Jeg også, typisk 1-1 match.
Levanger er gode på en ting, faste situasjoner med lange baller inn i feltet. Når vi ikke presser dem høyt, får de all tid i verden til å pumpe baller.

Hva var det vi sa, det er så jævlig fortjent og deilig. Når faan ikke ledelsen på benken eller spillerne skjønner bedre, fortjener vi ikke seier.
Haha, er alt jeg vil si til detta.
Svar
#18
Fan ta Borch.  For en idiot!
Svar
#19
Tullete og ta løpefart og dytte spilleren sånn i ryggen. Det blir flere mål i dag, kan like godt bli levanger som putter som oss
Svar
#20
Hvorfor spiller man ikke sånn før man må? Det er helt natta at vi må invitere mtostander inn i kampen før vi responderer.
Vi er en haug av amatører der ute, og det skuffer meg så forbaska mye gang på gang.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 15 Gjest(er)