Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VIF-Lyn billetter
#1
Som en gammel sliter på Bislett, Vestbredden og østblokka med sesongkort siden begynnelsen av 90 tallet, har jeg flyttet til nord av jobb relatert årsak. Drar nedover for å få med meg kampen. Har fått tak i 2 billetter på felt 101/103. Ønsker å stå på blokka sammen med mine gamle travere. Er det noen der ute som kan tenke seg å bytte mine billetter mot to på Østblokka? Var noen tusen i kø foran meg i går…. Maybe it’s hope in a hanging snore…
Svar
#2
Ah, da gikk jeg glipp av billetter. Noen som vet om en måte å få tak i et par billetter likevel?
Svar
#3
Har fire billetter jeg ikke får brukt på Hovedtribunen/Intilitytribunen seksjon 104 rad 20.

Kosta 399,- pr stk og selges da selvfølgelig til samme pris.

Ønsker helst at kjøper tar alle fire i slengen for enkelthetens skyld. Altså Kr.1596,- for alle fire

Edit: Disse er nå solgt.
Svar
#4
Skulle det dukke opp en billett til blokka tar jeg gjerne en. Har selv Ø+, men kompisen min som jeg pleier å dra med rakk ikke fikse billett.
Regner ikke med noe, men skader ikke å prøve!
Svar
#5
Om noen skulle ha en billett eller to til overs på derbyet, så kjøper jeg gjerne. Send PM - sjekker helt fram til kampstart.

Fikset!
Svar
#6
Har en billett på blokka til overs - sykdom i familien. Send meg PM.

Edit: Avhendet til Micro Midas!
Svar
#7
Hei.Har du fortsatt billett?

Hei. Har fått billett på østblokka, så har 2 billetter på 101-103 til overs. Noen som trenger?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)