Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-07-2024, 03:55 PM)NilsDN Skreiv: Hvorfor det? Hvis Sogndal kan selge en fra OBOS for 35, så kan vi selge en for 50. 4-5 millioner Euro er ikke akkurat en stor sum for en del klubber.

Er ikke det omtrent det vi fikk for Illic da som er vårt største salg noen gang? 
Jeg vil tro de kommer akkurat like langt med et bud på 30 mill som et på 50+ og at de da velger det første. Skal vi klare femti må det nok budkamp til. Jones imponerte i år, men det var tross alt obos. Om han tar eliteserien med storm og leverer ti målpoeng på vårparten blir jeg ikke overraska over de summene, men per nå tror jeg det er altfor optimistisk. 
Baidoo hadde nok større verdi enn Jones per nå og Sogndal klappa jo sammen som et korthus etter at han forsvant, jeg sier ikke at det var den eneste grunnen, men Jones har prestert på det desidert beste laget. 
Men for all del, her tar jeg gjerne feil. Selger vi Jones for 50+ blir jeg kjempe glad og får vi beholde han blir jeg også glad.
Svar
Å få 50 for Jones blir ikke noe problem
Svar
(12-07-2024, 04:42 PM)Stenzenga Skreiv: Å få 50 for Jones blir ikke noe problem

En gang i fremtiden tenker du på? Eller nå?
Svar
(12-07-2024, 08:16 PM)hmchrist Skreiv:

Mest trolig lettere å få 50.000’ nå enn om 1 år.
Svar
Må vel være større sannsynlighet for at Kaasa kommer nå som Molde ikke skal spille e-cup neste år?
Svar
(12-07-2024, 08:47 PM)Majorstuen Skreiv:
(12-07-2024, 08:16 PM)hmchrist Skreiv:

Mest trolig lettere å få 50.000’ nå enn om 1 år.

Nuvel. Herjer han i ES 2025, stiger markedsverdien betraktelig. Han har over 3 år igjen av kontrakten nå etter forlengelsen. Uansett er jeg lei av å snakke om salg hele tiden. Skal vi utvikle oss å kjempe i toppen, må våre beste bli lengre enn tilfellet har vært det siste tiåret. Vi er en fotballklubb, ikke en bank.
Svar
(12-07-2024, 09:01 PM)JackBlack Skreiv: Må vel være større sannsynlighet for at Kaasa kommer nå som Molde ikke skal spille e-cup neste år?

Tja, det skal jo ikke vi heller.
Svar
(12-07-2024, 09:01 PM)JackBlack Skreiv: Må vel være større sannsynlighet for at Kaasa kommer nå som Molde ikke skal spille e-cup neste år?

Molde kan nok være nødt til å kvitte seg med flere spillere ja! Ingen grunn til at de skal behøve å rullere på laget de neste 18 månedene. De har to venstre backer som er alt for gode til å spille annenhver kamp. De har alt for mange spisser, midtstoppere og sentrale midtbanespillere. Flere enn Kaasa man bør forsøke seg på fra Molde nå. Allikevel er det nok andre klubber som frister mer enn vif for de. Jonsson må klare å selge inn et prosjekt dersom det skal lykkes.
Svar
(12-07-2024, 09:26 PM)Østblokka Skreiv:

De har en stall bygd for e-cup. 
Har andre økonomiske forutsetninger neste år.
Svar
(12-07-2024, 11:13 PM)JackBlack Skreiv:
(12-07-2024, 09:26 PM)Østblokka Skreiv:

De har en stall bygd for e-cup. 
Har andre økonomiske forutsetninger neste år.

Ser den, de må selvsagt selge unna en del og har ikke behov for like stor tropp. Men tviler på at spillerne derfra går på billigsalg. Det koster nok. Og hørte at vi måtte selge før vi kan kjøpe?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 15 Gjest(er)