Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(9 timer siden)Stenzenga Skreiv:
(11 timer siden)mestah Skreiv:
(Idag, 12:14 AM)Stenzenga Skreiv: Så godt som umulig nå Sad

Hva er umulig? 

Er det HK som ikke signerer ny kontrakt. 
At vi ikke får signert Promise. 
At forsvarspillern(e) vi ønsket å hente ikke lenger er aktuelle. 

Jeg tolker det litt mot nr. 3 her, og håper egentlig det er rett. Gode nyheter er det vel ikke uansett.
Nr 3, ja.
Promise kan skrive intensjonsavtale, og være her på treningsopphold fram til han fyller 18.

Takk! Det er selvfølgelig synd, men vanskelig å forholde seg til for oss som ikke vet hvem dette var. 

Jeg har i hvert fall troa på at JJ finner gode alternativer.
Svar
Stenz...hvis jeg har forstått deg riktig tidligere så er de spillerne du har pratet om høyrebacker?
Selv om du også vel har sagt at minst en kan spille på alle plasser i forsvaret tror jeg...

Hvis ikke det blir noe av, er det da sånn at vi fortsetter å ønske å forsterke denne posisjonen, eller tenker vi mer da at vi skal sikte oss inn mot andre posisjoner?
Svar
(8 timer siden)NilsDN Skreiv: Stenz...hvis jeg har forstått deg riktig tidligere så er de spillerne du har pratet om høyrebacker?
Selv om du også vel har sagt at minst en kan spille på alle plasser i forsvaret tror jeg...

Hvis ikke det blir noe av, er det da sånn at vi fortsetter å ønske å forsterke denne posisjonen, eller tenker vi mer da at vi skal sikte oss inn mot andre posisjoner?

En er venstreback, og en annen kan være stopper og back.
Vi kommer til å forsøke å hente forsvarsspillere.
Svar
(8 timer siden)Stenzenga Skreiv: En er venstreback, og en annen kan være stopper og back.
Vi kommer til å forsøke å hente forsvarsspillere.

Joda, det skjønner jeg jo. Men du har også sagt at begge var utenlandske.

Jeg vet jo at du bare formidler infoen, men jeg må vel si at jeg synes det er rart om vi skal hente utenlandsk venstreback nr 2. Med de problemene vi er i ferd med å få på utenlandskvota så hadde det jo vært mer fornuftig å heller beholde Jukle da, om vi trenger en backup.

På høyreback kan jeg mer forstå det. Sannsynligvis er ikke Hedenstad og Borch her i 2026.

Så oppsummert så blir det vel da sånn at vi har 7 utenlandske nå. Vi sikter oss inn på minst 1 utenlandsk forsvarsspiller sannsynligvis. Prøvespiller Promise vil vi sannsynligvis også prøve å hente ut fra hva jeg skjønner, selv om det først skjer i august når han blir 18. Da har vi 9. Vi vil fortsatt trene en erstatter for Kjelsen hvis han drar. Og vi vil trenge en erstatter for Jones.

Spørsmålet da blir om du har hørt noe om noen av dagens utenlandske er på vei ut?
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 24 Gjest(er)