Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Narvik torsdag 14.11.24. kl. 1830
Endelig litt hockey. Forrige uke var det internasjonal landslagspause, uten at A-landslaget hadde kamper pga dårlig økonomi. Det eneste fra laget som var i aksjon var Jørgen Myhre som var i Østerrike med U-20 landslaget.

Motstander Narvik er tilbake i EHL etter tre sesonger i 1. div. De startet også sesongen bra, men har nå fem tap på rad. Og de har nylig sluppet inn 10 mål mot Storhamar og 11 mål mot Frisk.

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway Som vi ser er vi to poeng bak Storhamar som også har en kamp mindre spilt. Vi møter jo nettopp Storhamar hjemme på lørdag og borte neste lørdag.

PS! Mika Partanen er ennå ikke presentert som ny spiller. Jeg tror det skjer når som helst.

PS! Labert billettsalg. Kan bli under 2000 for første gang denne sesongen.
Svar
Da kom bekreftelsen. Mika Partanen er tilbake !  Mika Partanen klar for Vålerenga | Vålerenga
Svar
Hurra! Endelig hockey og Partanen tilbake! Har trua på at han kan produsere bra med poeng. Hvilken rekke skal han inn i, noen som tør å gjette?
Svar
Haag - McGauley - Lepaus
Karterud - Olimb - Partanen
Røymark - Finstad - Johansen
Christiansen - Brekke Henriksen - Kaltrud Nystuen
Myhre

Olimb og Partanen var et radarpar. Så bytte centerplass mellom Olimb og McGauley. Det tre i førsterekka spiller sammen i overtall. Olimb i andre PP blir avspist med sekunder. Da kan vi beholde rekkene også i overtall og fordele tiden bedre, 60 sek til hver PP-rekke.
Svar
@sorum, jeg savner litt oppdatering av tilskuertall fra den kanten :-) Skjønner om du ikke har mulighet altså, men jeg registrerer at det er mange lag som sliter, også "de store". Men mener at VIF ligger helt greit til? Eller husker jeg feil?
Svar
(11-12-2024, 09:41 PM)Irish Skreiv: @sorum, jeg savner litt oppdatering av tilskuertall fra den kanten :-) Skjønner om du ikke har mulighet altså, men jeg registrerer at det er mange lag som sliter, også "de store". Men mener at VIF ligger helt greit til? Eller husker jeg feil?

Vi har jo denne tråden som gjelder oss, som jeg vil oppdatere etter kampen mot Storhamar lørdag  Publikum sesongen 2024/2025

Og så kan man følge med her  Publikum sesongen 2024/2025 | HockeyNorge

Faktiske tall her https://www.hockey.no/live/Statistics/At...12.11.2024
Svar
(11-12-2024, 10:09 PM)sorum2 Skreiv:
(11-12-2024, 09:41 PM)Irish Skreiv: @sorum, jeg savner litt oppdatering av tilskuertall fra den kanten :-) Skjønner om du ikke har mulighet altså, men jeg registrerer at det er mange lag som sliter, også "de store". Men mener at VIF ligger helt greit til? Eller husker jeg feil?

Vi har jo denne tråden som gjelder oss, som jeg vil oppdatere etter kampen mot Storhamar lørdag  Publikum sesongen 2024/2025

Og så kan man følge med her  Publikum sesongen 2024/2025 | HockeyNorge

Faktiske tall her https://www.hockey.no/live/Statistics/At...12.11.2024

Nydelig tusen takk Sorum!
Svar
Dette er så himla rævva. Hva er det som skjer?
Når vi hadde spilt halve matchen, hadde vi hatt 2-3 skudd mer på mål enn Narvik. Altså, vi har i tillegg hatt 3 overtallsspill.
Topp mot bunn, vi er best i overtall, Narvik dårligst i undertall. Dette er kampen vi skal vinne lett og scora to-sifra mål.

Jeg blir så skuffa når jeg ser hvor rævva vi er, og hvor lite gutta gidder jobbe. Tok seg opp 1 knepp de siste 5 minutta av andre, men hva hjalp det?
Svar
Deilig med hockey og tre poeng igjen! Et gjesp av en kamp, men vi vinner likevel komfortabelt 2-0 og får i tillegg to annullerte mål. Vinner skudd 44-26, og burde sluppet til færre skudd imot samt scora i overtall. Likevel; det er lenge siden gutta har spilt kamp kombinert med at det nok er vanskelig å motivere seg til stusselige kamper som denne.

Vi tar tre poeng og Mika får med seg en god følelse foran toppkampen på lørdag. Deilig! 2294 tilskuere på papiret, kanskje 1700 i realiteten.

Eneste skåret i gleden var at Storhamar vant knepent hjemme mot Lørenskog, og at Comet rota bort en 2-0-ledelse hjemme mot Stavanger.. Men det får ikke vi styrt.

Muligheter for tre nye poeng på lørdag, og vi er nesten pent nødt til å vinne den for å ikke havne for langt bakpå. Storhamar avgir som kjent knapt med poeng og har gjerne marginene (og dommerne) på sin side som i dag mot skauen... Da er vi helt nødt til å vinne kampene mot dem.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)