Tråder: 4
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
15
I tillegg legges det opp til en mer effektiv saksbehandling i sanksjonssaker for å korte ned tiden mellom hendelsen til saken er ferdig behandlet. Dette skjer etter at Forbundstinget i år vedtok en lovendring som gjør det enklere for NFF å behandle sanksjonssaker raskere og mer effektivt. Det gjør at sanksjonssaker ikke nødvendigvis må gjennom doms- og sanksjonsutvalget etter påtale fra påtalenmenda.
Jadda...
Er egentlig litt overrasket over at landskampen gikk uten noen protester men det hjelper ikke akkurat anti-VAR saken om man skaper sirkus for familiene.
Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2024
Omdømme:
2
Noen som vet om det er mulig å få tilgang til tv2 Play når man er bosatt i udlandet og ikke har norsk mobilnummer og adresse?
Eller finnes det andre tjenester som gir tilgang til å se kamper?
Tråder: 2
Omdømme:
21
Det må vel nesten bli en Iptv løsning da.
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
15
Har slitt med å se kamper på tv2 Play fra utlandet tidligere, selv med vpn. Direktesport har fungert utmerket, men de viser kun 2-3 kamper per runde
Omdømme:
19
Har akkurat sett avslutningen på Fredrikstad - Brann, hvorfor får ikke flere klubber denne muligheten i seriestarten? Lørdag og kveldskamp, full stadion og god stemning!! Det blir ikke helt det samme med søndag 1430..
Tråder: 1
Omdømme:
126
Ekspertene prater om topp 5. jeg tror ikke det er noe topp 5 i år. Det er Glimt, RBK og Molde. Viking og Brann tror jeg har mistet for mye. Dessverre tror jeg ikke vi er gode nok til å utnytte det.