Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
NFF presiserer regler for 2025

https://www.vg.no/sport/i/xmEMM8/stramme...esongstart

NFF innfører strengere tiltak for å forhindre aksjoner som stopper Eliteseriekamper.

Kamper som avbrytes skal gjenopptas samme dag eller dagen etter, eventuelt spilles for tomme tribuner.

Supportergrupper planlegger aksjoner i de to første
serierundene.

Ulovlig pyroteknikk og andre uønskede hendelser vil bli hardere straffet fra 2025
Svar
I tillegg legges det opp til en mer effektiv saksbehandling i sanksjonssaker for å korte ned tiden mellom hendelsen til saken er ferdig behandlet. Dette skjer etter at Forbundstinget i år vedtok en lovendring som gjør det enklere for NFF å behandle sanksjonssaker raskere og mer effektivt. Det gjør at sanksjonssaker ikke nødvendigvis må gjennom doms- og sanksjonsutvalget etter påtale fra påtalenmenda.

Jadda...

Er egentlig litt overrasket over at landskampen gikk uten noen protester men det hjelper ikke akkurat anti-VAR saken om man skaper sirkus for familiene.
Svar
Noen som vet om det er mulig å få tilgang til tv2 Play når man er bosatt i udlandet og ikke har norsk mobilnummer og adresse?
Eller finnes det andre tjenester som gir tilgang til å se kamper?
Svar
Det må vel nesten bli en Iptv løsning da.
Svar
(03-28-2025, 05:25 PM)Schistad Skreiv: Noen som vet om det er mulig å få tilgang til tv2 Play når man er bosatt i udlandet og ikke har norsk mobilnummer og adresse?

Utlandet er verdens største land. Er du innafor eller utafor EU/EØS? 
Tv skriver selv at det skal gå å se i EØS. 
Jeg klarte å få tilgang i USA gjennom en vpn tjeneste, men det er mange år siden og da tror jeg det var Eurosport. Jeg ville kontakta dem og spurt jeg, de vil jo garantert ha deg som abonnent.
Svar
Har slitt med å se kamper på tv2 Play fra utlandet tidligere, selv med vpn. Direktesport har fungert utmerket, men de viser kun 2-3 kamper per runde
Svar
(03-28-2025, 06:37 PM)blaarizla Skreiv: Har slitt med å se kamper på tv2 Play fra utlandet tidligere, selv med vpn. Direktesport har fungert utmerket, men de viser kun 2-3 kamper per runde

Jeg ser alt i Tyskland. Noen krever bank ID for å se om du er bosatt i Norge, og bare er på reise (har vært på reise i 20 år :-D ) og for å få bank ID må jeg ha et norskt mobil nummer. Det fikset man lett (pre paid/burner) Kan være lurt å ha et norsk VISA men det har funka.med.tyske også før. :-) Lykke til!

(03-28-2025, 05:25 PM)Schistad Skreiv: Noen som vet om det er mulig å få tilgang til tv2 Play når man er bosatt i udlandet og ikke har norsk mobilnummer og adresse?

Jeg ser alt i Tyskland. Noen krever bank ID for å se om du er bosatt i Norge, og bare er på reise (har vært på reise i 20 år :-D ) og for å få bank ID må jeg ha et norskt mobil nummer. Det fikset man lett (pre paid/burner) Kan være lurt å ha et norsk VISA men det har funka.med.tyske også før. :-) Lykke til!
Svar
https://www.vg.no/sport/i/zAyz7O/fotball...enn-i-fjor

Uff,når de mener at situasjoner i år vil få en raskere avgjørelse så tenker jeg at de vil forhastet seg for og vise at de kan ta hurtigere avgjørelser.

Problemet med VAR i Norge har jo alltid vært at det ikke har vært en felles linje på hva de skal sjekke.
Svar
Har akkurat sett avslutningen på Fredrikstad - Brann, hvorfor får ikke flere klubber denne muligheten i seriestarten? Lørdag og kveldskamp, full stadion og god stemning!! Det blir ikke helt det samme med søndag 1430..
Svar
Ekspertene prater om topp 5. jeg tror ikke det er noe topp 5 i år. Det er Glimt, RBK og Molde. Viking og Brann tror jeg har mistet for mye. Dessverre tror jeg ikke vi er gode nok til å utnytte det.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)