Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
Når bluss koster hundre tusen, så er jeg spent på verdien av en glassflaske i planeten på Klæssnes…
Svar
(06-04-2025, 11:12 AM)Trasskuken Skreiv: Når bluss koster hundre tusen, så er jeg spent på verdien av en glassflaske i planeten på Klæssnes…

Mulig jeg er vel konspiratorisk, men spent på om de vil fått strengere straff om de ikke var veloppdragne og stemte for VAR tidligere i år?

Glassflaske i huet er temmelig alvorlig og dommeren blåste vel umiddelbart av kampen på grunn av det og droppet resten av tilleggstida? 

Det var nok flaks for FFK at han ikke begynte å blø, da ville det jo sett ti ganger så dramatisk ut. Men selvsagt veldig uflaks at han i det hele tatt ble truffet, hadde den snidda han og landa på matta ville det vel fått minimalt med oppmerksomhet. 

Det ble kjapt avgjort at de skulle bruke noen uker på avgjørelsen så det ikke fikk konsekvenser for derbyet mot sarp og nå faller avgjørelsen midt i fotballferien og ligger godt an til å få lite oppmerksomhet. Er det for å slippe fokus på at de slipper billig unna? 

Det er ikke noe fordel for oss at de må spille for tomme tribuner eller må betale mange hundre tusener i bot, men straffen bør jo stå i forhold til hvor alvorlig det er. 

Det virker ganske vilkårlig hva forbundet gjør og de er jo glade i å kunne skjerpe straffen om man har blitt straffet før.
Svar
Det jeg reagerer på er at boten går fra 10' til 15' og plutselig opp til 85' + 30%.
Svar
(06-04-2025, 12:32 PM)Bohem33 Skreiv:
(06-04-2025, 11:12 AM)Trasskuken Skreiv: Når bluss koster hundre tusen, så er jeg spent på verdien av en glassflaske i planeten på Klæssnes…

Mulig jeg er vel konspiratorisk, men spent på om de vil fått strengere straff om de ikke var veloppdragne og stemte for VAR tidligere i år?

Ja, det er du. Nå må folk slutte å være teite!! Dette har ikke noe med VAR å gjøre.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)