Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
Ble visst kamp mot Union Deportivo Ibarra i steden i kveld. Spansk nivå fire liga.

Byttet hele elleveren ved pause.
Bl.a spilte Ofkir første omgang.
Hans siste opptreden for oss.

Kampen endte 4-1 til Enga etter scoringer av Bjørdal, Obasi og 2×Sørensen. Dominans det meste av kampen, men Ibarra tok ledelsen på sin eneste sjanse. Var 1-1 til pause.
Svar
Uansett om det var svak motstand, bra at vår nye danske venn setter 2. Obasi trenger det også.
Svar
Vi har slått Maradona!

Diego Maradona (Jr)

Nå lukter det vel seriegull?

https://www.vif-fotball.no/nyheter/soren...-i-debuten
Svar
(01-22-2025, 11:00 PM)Bohem33 Skreiv: Vi har slått Maradona!

Diego Maradona (Jr)

Nå lukter det vel seriegull?

https://www.vif-fotball.no/nyheter/soren...-i-debuten

Jepp, ingen tvil Wink

Flott scoring av Obasi fra distanse ser jeg nå.
Han kan bli gull denne sesongen...i tospann med krigeren Sørensen.
Svar
Det målet til Obasi er lekkert altså. Han er kjapp i vendingene gitt.
Svar
To kjappe vendinger og vekk me'n...før han curler ballen hardt i det lengste hjørnet. Trekker tilbake at scoringen var flott...den var FANTASTISK fra rundt 20 m av Obasi!
Svar
Tyder på at Obasi har fått masse selvtillit i hvert fall, men hva er greia med potetkvalitet på den videoen?
Svar
(01-23-2025, 12:19 AM)Grimm Skreiv: Tyder på at Obasi har fått masse selvtillit i hvert fall, men hva er greia med potetkvalitet på den videoen?

Ingen tv-produkjson dette, så sånn sett synes jeg bildene er ok.
Enga har vel brukt egen drone her.
Svar
Trening inne i Valhall i dag. De to prøvespillerne henger bra med på de tekniske øvelsene. Bully trener alternativt, men med ball.

Gøy å se det spilles fotball igjen. Må dra herfra nå, så får ikke med meg resten av treninga.
Svar
(01-27-2025, 11:58 AM)Fredmidt Skreiv: Trening inne i Valhall i dag. De to prøvespillerne henger bra med på de tekniske øvelsene. Bully trener alternativt, men med ball.

Gøy å se det spilles fotball igjen. Må dra herfra nå, så får ikke med meg resten av treninga.

Hva med Thorvaldsen. Trente han med laget igjen nå? Han var vel ikke med til Tenerife pga. skade, både han og Bully.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 9 Gjest(er)