Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tromsø Vålerenga 31.05.25
Feriemodus allerede? Ingen kamptråd? Da begynner jeg:

En kamp som er helt åpen etter min mening. Tror det laget som har "dagen" vinner. Mye snakk om Elias Sørensen som spiss.... tja, hvorfor ikke? Høres positivt ut med Riisnæs, om ikke fra start, så ihvertfall innhopp.
Svar
(05-31-2025, 02:40 PM)Wild Touch Skreiv: Feriemodus allerede? Ingen kamptråd? Da begynner jeg:

En kamp som er helt åpen etter min mening. Tror det laget som har "dagen" vinner. Mye snakk om Elias Sørensen som spiss.... tja, hvorfor ikke? Høres positivt ut med Riisnæs, om ikke fra start, så ihvertfall innhopp.

Aasen spiller andrelagskamp om et kvarter så da er han ikke i troppen mot Tromsø. 

Obasi er ikke i andrelagestroppen så kanskje kanskje kanskje han får sine første minutter på banen i dag? 

Husk tippekonkurransen a folkens. 

Det hadde vært vanvittig gøy med seier i dag.
Svar
(05-31-2025, 02:48 PM)Bohem33 Skreiv:
(05-31-2025, 02:40 PM)Wild Touch Skreiv: Feriemodus allerede? Ingen kamptråd? Da begynner jeg:

Aasen spiller andrelagskamp om et kvarter så da er han ikke i troppen mot Tromsø. 

Obasi er ikke i andrelagestroppen så kanskje kanskje kanskje han får sine første minutter på banen i dag? 

Husk tippekonkurransen a folkens. 

Det hadde vært vanvittig gøy med seier i dag.

Kanskje ikke så dumt å spisse 2 laget litt også.  Dem har ikke akkurat flust med poeng. Så hvis ikke Aasen er i kamptroppen er det vel bare Riisnes som kommer inn for han.
Svar
Plukkes Brajanac ut igjen i kveld, SKAL han prestere. Ellers er dette helt jævlig av Bakke faktisk. Aasen har putta igjen.
Svar
Samme gjengen. Når det er sagt har vi ikke mye valg. Kun 17 mann dro til Tromsø. Benken består av Storevik, Sjåtil, Sjøvold, Pallas, Rijks og Obasi. Syltynt er ikke dekkende...
Klubben:
https://www.vif-fotball.no/nyheter/vare-xi-i-tromso
Svar
Både ellveren og benken er syltynn. Nærmest en sensasjon om vi får med oss noe herfra.
Vi får håpe på litt Thorvaldsen magi.
Svar
Hvorfor nevnes ikke Petter Strand i VIFs oppsummering? Noen som vet status der?
Svar
På fantasy laget mitt satte jeg inn Sørensen og Ambina..

Tiden vil vise om det er et godt valg
Svar
Brajanac virker som en veldig fin fyr, men som spiss virker han ikke i det hele tatt.
Hva er det som får Bakke til å ta ham ut i startoppstillingen gang etter gang?
Noe kameratslig?
Ikke lett å forstå.
Går Bakke med skylapper og stenger stemningen blant supportere og miljøet ellers rundt klubben helt ute?
Svar
(05-31-2025, 05:41 PM)Paulinho Skreiv: Hvorfor nevnes ikke Petter Strand i VIFs oppsummering? Noen som vet status der?

Strand er skadet og er i syden på ferie.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Kroken, 19 Gjest(er)