Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - FH Hafnarfjórdur
Vet ikke helt hva man får ut av sånne kamper med slitne bein.
Sirup.
Synd ikke Hedenstad satte 2-0 etter et halvt minutt i andre omg.
Gikk i stolpen.

Hafnarfjørdur overraskende godt organisert defensivt.
Ser de har sluppet inn mye mål i tidligere treningskamper.
Bl.a 6 mot et annet islandsk lag.
Men aner jo ikke hva slags lag de stilte da.
Svar
Ikke noe nytt her. Dårlig prestasjon fra noen vi kjenner er dårlige. OBOS-systemet fungerer ikke like godt med posisjonsforsvar. Rijks har sine store øyeblikk. Bjørdal er fortsatt viktig. Bortsett fra det er vi tilbake til å være asymmetriske og forutsigbare, Lange sammen med Ambina løser det.
Svar
Synest Lange er god alltid. Full innsats hele tida. Han og Strand på midtbanen, så kommer vi til å løpe ifar de fleste, hvis den taktikken passer i noen oppgjør.
Svar
Godt at vi ikke flyr igjennom alle treningskampene. Det er bra at man trener hardt i mars og er tunge i beina.
Jeg synes Sjåtil og Ambina var våre to beste.
Det var mye bra presspill og mange som ville ha ballen og gjorde seg spillbare når vi spilte rundt dem. Vi så ut som vi hadde god kontroll med ballen i beina.
Farten til Olsen er nydelig og vil bli viktig i år.
Storevik var veldig oppmerksom og god på å stoppe kontringer. Men målet i mot var en keeper tabbe
Vi har mange farlige ball mist, det er vel litt typisk for treningskamper
Vi er direkte svake i lufta og på offensiv dødball. Omtrent alle cornere var kort og på huet til motstandere.
De fortsetter å flytte rundt på Riisnæs. Om han skal være høyre ving i år bør han brukes der framfor promise som kommer til høsten.
Pallas synes jeg var veldig svak
Håper ikke skaden på Hagen er alvorlig.
Fin pasning av rijks og mål av Sørensen. Det lover godt at han fortsetter å skåre.
Vi var mye bedre i første omgang andre ble preget av en skade og veldig mange bytter.
Alt i alt virker vi bra i rute synes jeg. I dag var den dårligst treningskampen vår på en stund, men det er bra om det skyldes at vi trener hardt.
Svar
(03-03-2025, 09:27 PM)Bohem33 Skreiv: Godt at vi ikke flyr igjennom alle treningskampene. Det er bra at man trener hardt i mars og er tunge i beina.
Jeg synes Sjåtil og Ambina var våre to beste.
Det var mye bra presspill og mange som ville ha ballen og gjorde seg spillbare når vi spilte rundt dem. Vi så ut som vi hadde god kontroll med ballen i beina.
Farten til Olsen er nydelig og vil bli viktig i år.
Storevik var veldig oppmerksom og god på å stoppe kontringer. Men målet i mot var en keeper tabbe
Vi har mange farlige ball mist, det er vel litt typisk for treningskamper
Vi er direkte svake i lufta og på offensiv dødball. Omtrent alle cornere var kort og på huet til motstandere.
De fortsetter å flytte rundt på Riisnæs. Om han skal være høyre ving i år bør han brukes der framfor promise som kommer til høsten.
Pallas synes jeg var veldig svak
Håper ikke skaden på Hagen er alvorlig.
Fin pasning av rijks og mål av Sørensen. Det lover godt at han fortsetter å skåre.
Vi var mye bedre i første omgang andre ble preget av en skade og veldig mange bytter.
Alt i alt virker vi bra i rute synes jeg. I dag var den dårligst treningskampen vår på en stund, men det er bra om det skyldes at vi trener hardt.
Ja, farta til Olsen er så viktig å ha bak der. Med litt glimt i øyet, tror f meg vi hadde holdt oss hvis han hadde spilt flere kamper i 2023. Et scoop! Litt mer presis i noen situasjoner og litt tøffere i duellspillet er vi der.
Svar
Synes også Sjåtil så veldig bra ut i dag! Blir spennende å se utviklinga.

Enig i at Riisnæs burde få spille seg inn i en rolle, men i dag var det vel ingen andre gode alternativer når Hagen måtte ut med skade, hadde vel brukt rund baut at startaktuelle indreløpere. Strand var ute med skade. Så inn mot kampspissing blir det nok mye mindre shufling på Riis.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)