Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hamkam - Vålerenga
#21
Vi må vinne i morra og så skal helst Tromsø vinne mot Haugesund. For da må Haugesund ha poeng i siste runde.
Ellers så gruer jeg meg...
Svar
#22
(11-25-2023, 02:03 PM)NilsDN Skreiv: Vel, jeg ser Sandefjord som et lag med et mye høyere maxnivå enn Stabæk. Men det er en helt åpen kamp. Det samme er Stabæks kamp borte mot Haugesund. Et lag som gjerne vil avslutte på hjemmebane med seier mot et lsg med potensielt veldig høye skuldre. Også en helt åpen kamp.

Ja jøss, det er jo bare bånnlag i Eliteserien, så det er helt åpent i alle kampene. Jeg tenker Stabæk vinner 6/10 mot begge, men det er klart det kan glippe.
Svar
#23
(11-25-2023, 10:05 PM)idle76 Skreiv:
(11-25-2023, 02:03 PM)NilsDN Skreiv: Vel, jeg ser Sandefjord som et lag med et mye høyere maxnivå enn Stabæk. Men det er en helt åpen kamp. Det samme er Stabæks kamp borte mot Haugesund. Et lag som gjerne vil avslutte på hjemmebane med seier mot et lsg med potensielt veldig høye skuldre. Også en helt åpen kamp.

Ja jøss, det er jo bare bånnlag i Eliteserien, så det er helt åpent i alle kampene. Jeg tenker Stabæk vinner 6/10 mot begge, men det er klart det kan glippe.

Da overvurderer du Stabæk tror jeg. Sandefjord kommer fra 3-0 seier borte mot Aafk, og 3-2 hjemme mot Rosenborg. Fjerde sist, ble det 4-3 tap, borte mot Glimt. Sandefjord er i knallform!
Svar
#24
(11-25-2023, 10:16 PM)Langbølgen Skreiv:
(11-25-2023, 10:05 PM)idle76 Skreiv:
(11-25-2023, 02:03 PM)NilsDN Skreiv: Vel, jeg ser Sandefjord som et lag med et mye høyere maxnivå enn Stabæk. Men det er en helt åpen kamp. Det samme er Stabæks kamp borte mot Haugesund. Et lag som gjerne vil avslutte på hjemmebane med seier mot et lsg med potensielt veldig høye skuldre. Også en helt åpen kamp.

Ja jøss, det er jo bare bånnlag i Eliteserien, så det er helt åpent i alle kampene. Jeg tenker Stabæk vinner 6/10 mot begge, men det er klart det kan glippe.

Da overvurderer du Stabæk tror jeg. Sandefjord kommer fra 3-0 seier borte mot Aafk, og 3-2 hjemme mot Rosenborg. Fjerde sist, ble det 4-3 tap, borte mot Glimt. Sandefjord er i knallform!

Ja, mulig. Jeg så bare en ræva førsteomgang av dem mot Aafk hvor det var mer enn litt flaks at sto 0-0. Og RBK er jo et ganske dårlig lag. Glimtprestasjonen (og andre omg. mot Aafk) er bra, det er det. Så jeg vurderer dem som svært ujevne.
Svar
#25
Jeg sto ikke opp før nå for å ha få timer å være nervøs, men det hjalp jo ingenting. Vurderer å legge meg igjen, og ikke stå opp før 16:58.
Svar
#26
I dag er dagen det løsner, vi gruser H-K, stabæk og Haugesund taper. Gutta får tenning og kan gå inn med god følelse mot Tromsø-kampen. Alle gutta..
Svar
#27
Om vi skulle slumpe til å vinne, Stabæk og Sandefjord spiller uavgjort og Tromsø vinner over Haugesund så er det plutselig vid åpent før siste runde.

Dette kan bli mer spennende enn hva hjertet mitt tåler.
Svar
#28
Vi starter med 5 bak.. selvsagt...
Riisnæs - Strandberg- Olsen - Oldrup- Juklerød
Strand - Hagen - Bjørdal
Håkans - Ilic

Liker Håkans. Resten ser ut som det vi har prøvd før..
Jajaja.. Får håpe på at gutta er våkne fra start i hvert fall. Det blir vondt uansett dette..
Svar
#29
(11-26-2023, 04:54 PM)Loffen Skreiv: Vi starter med 5 bak..  selvsagt...
Riisnæs - Strandberg- Olsen - Oldrup- Juklerød
Strand - Hagen - Bjørdal
Håkans - Ilic

Liker Håkans. Resten ser ut som det vi har prøvd før..
Jajaja.. Får håpe på at gutta er våkne fra start i hvert fall. Det blir vondt uansett dette..

Det er helt merkelig at vi ikke går tilbake til 4 bak, og man burde forsøkt 4-3-3 igjen, eller 4-2-3-1.
4-2-3-1 med denne troppen mener jeg er optimalt.
Borch - Olsen - Strandberg - Juklerød (eller hvem som helst andre)
Strand (Riisnæs) - Bjørdal
Riisnæs (Ofkir) - Hagen - Håkans
Iilic
Svar
#30
Har vi prestert å ikke hente tilbake Jones?
Merkelig at han ikke sitter på en heller tynn benk.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 24 Gjest(er)