Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Ham-Kam. 16. Mai.
Er det ikke litt kjipt/sært at vi ikke klarte utsolgt på 16. mai kampen forresten?
Svar
(Igår, 12:47 PM)Grimm Skreiv: Er det ikke litt kjipt/sært at vi ikke klarte utsolgt på 16. mai kampen forresten?

Blir vel sånn når laget ikke evner å prestere for fulle hus til nå. En del blir litt lei og skuffa tenker jeg. Ca 14.000 og et snitt på 15.000 +, er uansett pent det, når man ser ellers i Norge. 

I dag MÅ det presteres!
Svar
I dag er seier kun godt nok, blir spennende å se hvordan vi fungerer uten våre to beste..
Svar
Forventer blod,svette og gledestårer i dag..
Svar
(Igår, 12:47 PM)Grimm Skreiv: Er det ikke litt kjipt/sært at vi ikke klarte utsolgt på 16. mai kampen forresten?

Det jeg syns er kjipt/ sært at vi nesten aldri leverer nå det er stinn brakke. Spillerne sier at støtten betyr mye, men for meg virker det som dem knyter seg, og det er motstanderene som blir tent av fulle tribuner. Vel vel, vi får ikke gi opp riktig enda Wink  skal i hvert fall selv opp og bli "telt".
Kom igjen VIF, gjør mine ord til skamme idag Big Grin
Svar
Vel, da satser vi bare på at vi ikke fyller 100% så blir seiersjansene bedre Wink

Uansett. Alltid vanskelig å møte bussen hjemme. Spesielt med våre klart beste offensive spillere ute. Men faen heller! Vi er Enga! Dette tar vi! Kun 3 poeng som gjeler nå.

God kamp folkens!
Svar
Om fulle tribuner: klubben har vel hatt som strategi tidligere at OBOS-bank tribunen først åpner når resten er tilnærmet utsolgt. Men det er jo feit forskjell i pris man kan ta her mot det man forlanger på hovedtribunen. Hadde man åpna kortsida tidligere så kanskje flere hadde kommet
Om kampen: forventer at vi går ut i hundre. Scorer vi tidlig så blir dette gøy..
Svar
Storevik i mål da Sjøeng har vært sjuk. Jarl, Hedenstad og Hagen inn.
Thorvaldsen er på benken. Bra han er tilbake fra skade
Svar
Ja da !! Lange...

Nei da,1-1 utrolig dårlig i forsvar igjen..

Ham kam styrer og spiller meget på grensa

Feilaktig kort til Sørensen

Det blir garantert rødt kort i denne kampen
Svar
Vi er bra offensivt men mangler det siste lille på å få 2-0. Så gjør vi som vanlig og sover defensivt. Alt er som normalt
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 19 Gjest(er)