Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga-Tromsø, 4. oktober kl 14.00
(10-04-2025, 04:30 PM)Trasskuken Skreiv: Det er de ufortjente poengene som smaker best!
Promise, der tror fort vi har en gullkalv!
Ikke ufortjent, hver vår omgang. Kunne bikka begge veier, men denne gang var det vi som putta.
Svar
Endelig scorer vår spiss! Glimrende angrep hvor omtrent alle innbyttere, var involvert. Promise er «promising» for å si det slik, men synes også Sjøvold, bør få kred. Sistnevnte bør også få mer spilletid resterende kamper.

Ræv første og god andre. Enig i at byttene er bedre timet i dag og byttene, er med på å forsterke momentet. Alt i alt heldige 3.poeng ut fra sjansene, men viktige poeng og det er viktigst mtp sikker grunn.

Og vel fortjent at Ofkir får ei kasse
Svar
Hvem spiller istedenfor Lange neste kamp? Strand,Hagen eller Sjøvold?

Håper på sistnevnte..
Svar
(10-04-2025, 06:24 PM)Glennsoe Skreiv: Hvem spiller istedenfor Lange neste kamp? Strand,Hagen eller Sjøvold?

Håper på sistnevnte..

Lange er jeg ekstremt ambivalent til. Er en spiller som er relativt anonym, men som i nær sagt hver kamp gjør noe sjukt. Dessverre så er det ikke alltid noe sjukt positiv, han har hatt noen tilfeller av hodemist som har kostet oss poeng. 

Helst vil jeg foretrekke Strand inn, vi har for få spillere som blør for drakta der ute, men samtidig er Sjøvold en utrolig spennende spiller. Kanskje starte med Sjøvold og sette inn på Strand litt avhengig av hvordan kampene blir. Er jo typisk litt sånn krigerkamper de neste matchene.
Svar
Er det ikke litt sært at vg ikke har én artikkel om kampen? Eller er det bare jeg som ikke finner den?
Svar
(10-05-2025, 05:38 PM)Grimm Skreiv: Er det ikke litt sært at vg ikke har én artikkel om kampen? Eller er det bare jeg som ikke finner den?

Den forsvant fort men ligger her:
https://www.vg.no/sport/i/eMb8KM/sen-sco...or-tromsoe

Liten vits å lese den. Den har avsender NTB og er i praksis en kort oppsummering av kampen og tabellen
Svar
Like merkelig som at tv2 ikke hadde noen video av målet eller sammendrag etter kampen og kun videoer fra andre fotball ting i sin "dekning" av kampen..
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)